Nyt on sitte lapslisät tuhlattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Eilen tuli ja tänään meni vaikka taitaa mulla olla vissiin pari euroa tilillä. Mutta älkää huoliko, ne meni likan vaatteisiin ja ruokaan, ainoa mitä itelle ostin niin trikootakin s-marketista ja hain elloksen paketin jossa oli mulle hame. Mutta meillä on nyt pakastin täynnä sapuskaa joka riittää toivon mukaan ens viikolle kun saan torstaina työeläkkeen ja perjantaina isomman eläkkeen josta maksan laskut (vuokra, kauhia sähkölasku ja anttilan kk-erä). Mutta on sitte kiva ottaa pakkasesta kun tietää että siellä on mistä ottaa. Tänään teen kinkkukiusauksen, huomenna kaalilaatikkoa ja aineet on molempiin ostettu. Eli se tämän kuun lapsilisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
miksi olet työeläkkeellä?

mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä mutta saan työeläkkeen (vajaa 18 euroa) sekä kansaneläkkeen, asumistuen sekä lapsikorotuksen ( n. 950 euroa). Olen ollut eläkkeellä 6 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
miksi olet työeläkkeellä?

mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä mutta saan työeläkkeen (vajaa 18 euroa) sekä kansaneläkkeen, asumistuen sekä lapsikorotuksen ( n. 950 euroa). Olen ollut eläkkeellä 6 vuotta.

voih, toivottavasti viihdyt kotona.

Muuten kyllä viihtysinkin mutta välillä tuntuu että olisi kiva olla töissäkin. Kävin kysymässä töitä viime syksynä mutta ei niitä niin vaan saa, mutta yritys on uusi taas kun tyttö lähtee kouluun jos vaikka sitten onnais paremmin jota kyllä vahvasti epäilen, työnantajat vetoo johonkin ihme vakuutusmaksuihin mitä ne joutuis musta maksamaan mutta katotaan nyt.

Ai niin unohdin mainita että ostin imuriin pölypussit, nekin on turhan kalliita, muutamasta pölypussista saa pulittaa melkein 10 euroa. Jos olisin sen arvannut taas niin olisin päätynyt pölypussittomaan imuriin viime syksynä mutta niitä kk-maksuja varmaan maksettaisiin vieläkin koska mun mielestä se on kalliimpi kuin tavallinen imuri. Ja ei mulla ollut sillä hetkellä varaa maksaa käteisellä joten tuo kk-maksut oli mulle parempi juttu ja imuri on jo maksettu aika päiviä sitte, nyt maksellaan mikroa, vaatelaskun maksan seuraavista lapslisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja herää kysymys:
miksi joku haluaa tehdä tuloistaan ja menoistaan ja anttilan kuukausieristä ja työeläkkeistä näin tarkan selvityksen tänne palstalle?? :O

No ihan samaa ajattelin :D ei vois vähempää kiinnostaa ja en jaksanutkaan lukea loppuun :)

Alkuperäinen kirjoittaja jollakin on tylsä elämä :
miksi joku haluaa tehdä tuloistaan ja menoistaan ja anttilan kuukausieristä ja työeläkkeistä näin tarkan selvityksen tänne palstalle?? :O

No ihan samaa ajattelin :D ei vois vähempää kiinnostaa ja en jaksanutkaan lukea loppuun :)

mulla kans lopahti mielenkiinto viimeistään siinä imurin pölypussien kohdalla... ;)

eikä mua vois vähempää kiinnostaa harmaitten ajatukset vaan eipä sillä on täällä ollut mukaviakin harmaita mutta suurin osa on täysin persiistä niinkuin noi kaksi em nyt ennen mun kirjotusta, niinhän täällä muutkin välillä ilmottelee tuloistaan, entäs sitte? se on kai rangaistava teko kun niin tein mutta sen nyt tein kuiteskin

Alkuperäinen kirjoittaja jollakin on tylsä elämä :

mulla kans lopahti mielenkiinto viimeistään siinä imurin pölypussien kohdalla... ;)

Kummasti jaksatte vastata kuitenkin...? :whistle:

Yhteistyössä