Nyt on sit korkattu

minä
Höh, otin jo eilen ja taas suu napsaa. Täytyy odottaa vielä vähän aikaa niin saan tuon kuopuksen nukkumaan ja isommatkin omiin sänkyihinsä niin voin rauhassa korkata punkkuni:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Onneksi on kesämökki jossa on aika rajallinen kylmäkapasiteetti: tottuu juomaan lämmintä kaljaa! :LOL:
Me hommattiin mökille sellainen iso jääkkaappi just sen takia että kaljat ja sidukat pitää saada kylmään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Onneksi on kesämökki jossa on aika rajallinen kylmäkapasiteetti: tottuu juomaan lämmintä kaljaa! :LOL:
Me hommattiin mökille sellainen iso jääkkaappi just sen takia että kaljat ja sidukat pitää saada kylmään :D

Tahtoo sähköt mökille et juomat saadaan kylmään.
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja penasku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Onneksi on kesämökki jossa on aika rajallinen kylmäkapasiteetti: tottuu juomaan lämmintä kaljaa! :LOL:
Me hommattiin mökille sellainen iso jääkkaappi just sen takia että kaljat ja sidukat pitää saada kylmään :D

Tahtoo sähköt mökille et juomat saadaan kylmään.
:kieh:
ei muuta ku mökkiä sähköistämään :D tokihan sitä pitää kylmää kaljaa saada kuumana kesä päivänä. =)
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Kylläpä maistuu A-kalja oudolle ku normaalista juo kolmosta, mut hyvää tääkin :p
Juu kippis vaan!!! Mä kans juon nyt nelos luokan olutta ja lonkeroa. Ja tottuuhan tähän, vaikka kyllä mäkin tykkään enempi 3:sta :) .
 

Yhteistyössä