Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nyt vasta?Johan se on pitänyt korkata aamupäivällä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nyt vasta?Johan se on pitänyt korkata aamupäivällä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Onneksi on kesämökki jossa on aika rajallinen kylmäkapasiteetti: tottuu juomaan lämmintä kaljaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Onneksi on kesämökki jossa on aika rajallinen kylmäkapasiteetti: tottuu juomaan lämmintä kaljaa!![]()
Me hommattiin mökille sellainen iso jääkkaappi just sen takia että kaljat ja sidukat pitää saada kylmään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja penasku:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niin kai mut ku kaljat oli sillon viä lämpöisiä ja sit mä vähän nukahdin joten ehdin nyt vasta korkkaan.
Me hommattiin mökille sellainen iso jääkkaappi just sen takia että kaljat ja sidukat pitää saada kylmään![]()
Tahtoo sähköt mökille et juomat saadaan kylmään.
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:ei muuta ku mökkiä sähköistämääntokihan sitä pitää kylmää kaljaa saada kuumana kesä päivänä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:ei muuta ku mökkiä sähköistämääntokihan sitä pitää kylmää kaljaa saada kuumana kesä päivänä. =)
>Tuulimylly on suunnitteilla, eikä pelkästään oluiden takia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Kylläpä maistuu A-kalja oudolle ku normaalista juo kolmosta, mut hyvää tääkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Kylläpä maistuu A-kalja oudolle ku normaalista juo kolmosta, mut hyvää tääkin![]()
Juu kippis vaan!!! Mä kans juon nyt nelos luokan olutta ja lonkeroa. Ja tottuuhan tähän, vaikka kyllä mäkin tykkään enempi 3:sta.