nyt on si matot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuliHuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HuliHuli

Jäsen
28.12.2005
852
0
16
pestynä ja kyl oli urakka.Mut ihana laittaa puhtaat matot si lattiaan ja oli kyl korkea aika pestä ku ei tie kuin kauan ne on täälä asunnos ollu ku muutettiin tänne ku erellinen omistaja jätti ne meille.

Mut tuli puhtaita vesiki oli aivan älyttömän likasta samoin huuhteluvesi.
 
Meillä on puolet matoista pestynä. Eilen kävin pesutuvalla. On se vain rankkaa. Meillä on kuopuksella kuivaksi opettelu menossa, joten monet vahingot on matoille tullut. Pakko oli nyt jo pestä, kun inhotti. Syksyllä pitää ilmeisesti pestä uudelleen kuitenkin, kun tuo pissahousu merkkailee paikkoja.
 
mie vein tuonne itsepalvelupesulaan keittiön matot tänään ja löin koneeseen. vähän päälle 8 euroa tuli maksaan yks matto ja oli sen verta kunnon koneet ja linkoukset että melkein kuivat matot sain mukaani. nyt on sitte koko kämpän matot pesty. noi keittiön matot kun on puuvillaiset niin en jaksa niitä alkaa peseen käsin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
mie vein tuonne itsepalvelupesulaan keittiön matot tänään ja löin koneeseen. vähän päälle 8 euroa tuli maksaan yks matto ja oli sen verta kunnon koneet ja linkoukset että melkein kuivat matot sain mukaani. nyt on sitte koko kämpän matot pesty. noi keittiön matot kun on puuvillaiset niin en jaksa niitä alkaa peseen käsin... :whistle:

ihanan helppoa =) tätä oon minäkin miettiny

 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
mie vein tuonne itsepalvelupesulaan keittiön matot tänään ja löin koneeseen. vähän päälle 8 euroa tuli maksaan yks matto ja oli sen verta kunnon koneet ja linkoukset että melkein kuivat matot sain mukaani. nyt on sitte koko kämpän matot pesty. noi keittiön matot kun on puuvillaiset niin en jaksa niitä alkaa peseen käsin... :whistle:

ihanan helppoa =) tätä oon minäkin miettiny

elämä on =)

ja mullakin on osat ikkunoista pesemättä. parvekelasitkin pitäis vielä pessä... huoooh.... nyt ois hyvää aikaa pessä mutta tässä mä vaan istun ku tatti. koneella :laugh:
 

Yhteistyössä