Nyt on rillivarasto täydentynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirppurotta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Onneksi itse älysin siirtyä piilareihin, ei ole rillejä ikävä ei...

Mäkään en tarvitse laseja, eli ei ole miinusta juuri lainkaan. Itse halusin hankkia silmälasit, ....mulla ennen ollut toooosi huono näkö ja lasit oli pakolliset. Silloin käytin piilareita. Nyt kun selviän ilman lasejakin, haluan käyttää niitä asusteina :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sitten ihan täysin auttanut vai jätettiinkö tarkoituksella miinukselle? Millä menetelmällä leikattiin? Tyytyväinen olet ollut?

Tarkoituksella jätettiin miinukselle, etten sitten tarvitse lukulaseja kun tulee ikänäköä. Mulle tehtiin PRK, ei ehkä paras vaihtoehto niillä vahvuuksilla (-5,25 ja -4,75) mutta ihan hyvin onnistui ja tyytyväinen olen ollut....mitä nyt silmät kuivuvat yöllä, tätä ongelmaa ei ennen leikkausta ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sitten ihan täysin auttanut vai jätettiinkö tarkoituksella miinukselle? Millä menetelmällä leikattiin? Tyytyväinen olet ollut?

Tarkoituksella jätettiin miinukselle, etten sitten tarvitse lukulaseja kun tulee ikänäköä. Mulle tehtiin PRK, ei ehkä paras vaihtoehto niillä vahvuuksilla (-5,25 ja -4,75) mutta ihan hyvin onnistui ja tyytyväinen olen ollut....mitä nyt silmät kuivuvat yöllä, tätä ongelmaa ei ennen leikkausta ollut.

Mulla -5,5 ja aion muutaman vuoden sisällä mennä kans laseriin. En ota tota PRK:ta vaan sen astetta kalliimman. Jotenkin sitä vaan miettii, että jos kaikki ei menekään hyvin...

Minäkin olen miettinyt leikkausta, mutta sitten eksyin verkkoklinikan sivuille. Siellä leikkauksissa käyneet kyselevät vaivoihinsa neuvoa. Ja kyselijöitä on paljon. Tuo silmien kuivuminenkaan ei välttämättä ole ihan mitätön juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Minäkin olen miettinyt leikkausta, mutta sitten eksyin verkkoklinikan sivuille. Siellä leikkauksissa käyneet kyselevät vaivoihinsa neuvoa. Ja kyselijöitä on paljon. Tuo silmien kuivuminenkaan ei välttämättä ole ihan mitätön juttu.

Koskeeko kaikkia leikkaustapoja vai onko jonkun tavan jälkeen enemmän vaivoja?

En muista mitä leikkaustapaa koski. Sivusto oli verkkoklinikan tai tohtori. fi tai muu vastaava. Olin muusta silmä-asiasta etsimässä tietoa ja nämä leikkausvaivoista kärsivien kysymykset osuivat silmään.

Yhteistyössä