N
Nirppurotta harmaana
Vieras
punaisilla kehyksillä. Ennestään oli jo siniset, vihreät ja hopeiset. Seuraavaksi kai keltaiset... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Onneksi itse älysin siirtyä piilareihin, ei ole rillejä ikävä ei...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko siis ollut laser-leikkauksessa vai miten näkö on noin parantunut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitten ihan täysin auttanut vai jätettiinkö tarkoituksella miinukselle? Millä menetelmällä leikattiin? Tyytyväinen olet ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitten ihan täysin auttanut vai jätettiinkö tarkoituksella miinukselle? Millä menetelmällä leikattiin? Tyytyväinen olet ollut?
Tarkoituksella jätettiin miinukselle, etten sitten tarvitse lukulaseja kun tulee ikänäköä. Mulle tehtiin PRK, ei ehkä paras vaihtoehto niillä vahvuuksilla (-5,25 ja -4,75) mutta ihan hyvin onnistui ja tyytyväinen olen ollut....mitä nyt silmät kuivuvat yöllä, tätä ongelmaa ei ennen leikkausta ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:Minäkin olen miettinyt leikkausta, mutta sitten eksyin verkkoklinikan sivuille. Siellä leikkauksissa käyneet kyselevät vaivoihinsa neuvoa. Ja kyselijöitä on paljon. Tuo silmien kuivuminenkaan ei välttämättä ole ihan mitätön juttu.