nyt on putkitusreissu takana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
ihan hyvin meni..aamulla mua jännitti kauheesti..hoitajat oli ihania..laittoi taikarasvaa käsiin ja jossain vaiheessa antoivat mun antaa sitä rauhottavaa lääkettä..exä oli mukana ..tukena..tyttö sit meni aika veltoksi siitä lääkkeestä ja sanoin eksälle että mua alko pyörryttää..mulla teki kauheen pahaa se kun tytöllä silmät pyöri päässä.leikkaussaliin sain viedä tytön ja olin siinä kun laittoivat sen naamarin että nukahti..jaksoi kuitenkin sen verran pistää vastaan että pahaa teki..mutta kun tytöltä taju lähti niin repesin..itkin ihan kauheesti sen 5min..ja rauhotuin..tosi pahaa teki kyllä..käytiin kahvilla ja likka olikin jo heräämössä..eli nopee toiminta ..15min tyttö vaan raivosi ja itki..kertoivat että joillekkin tuo nukutus tekee tuon reaktion..nopeesti sit likka kuitenkin pääs kävelee ja söi niin päästiin kotiin..kipulääkettä antanut tänän suosiolla..illalla oli hankaluutta nukahtaa..mutta eiköhän tämä tästä..kyllä on äitinkin helpottunut kun tämäkin takana :)

Hyvä jos kaikki meni hienosti. Luin ensin, et otsikko on Nyt on putkareissu takana ja äkkiä tietty kattomaan, et kuka sellaisia täällä kirjoittaa :D Paranemisia pikkuiselle!

meillä samanmoinen reissu edessä loppuvuodesta...pelottaa ihan sikana....mä meinasin jo alkututkimuksissa alkaa itkemään kun lapsen korvaa jollain ihme saksilla putsasivat ja hän kiljaisi kivusta....onneks ei tartte kita tai nielurisoja leikata,yhden tuttavan lapselle kävi huonosti....

Meilläkin on leikkaus edessä. Leikataan vaan tosta solisluun yläpuolelta fisteli pois. H.I.R.V.I.T.T.Ä.Ä :o Varmaan vetelen ite ennen lasta jotain rauhottavaa naamaan.

kiva et teiän reissu onnistu..tuo putkitus kun on kuiteskin aika iisi juttu.ja sulle jaana tiedoksi et meilläkin kävi niin ettei kitarisaa pitäny poistaa mut kuiteskin samalla nukutuksella ottivat.ja putkikorvathan ei oo miteskä kipeet..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
kiva et teiän reissu onnistu..tuo putkitus kun on kuiteskin aika iisi juttu.ja sulle jaana tiedoksi et meilläkin kävi niin ettei kitarisaa pitäny poistaa mut kuiteskin samalla nukutuksella ottivat.ja putkikorvathan ei oo miteskä kipeet..

olihan se iisi ..mutta kyllä se silti teki pahaa

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
meillä samanmoinen reissu edessä loppuvuodesta...pelottaa ihan sikana....mä meinasin jo alkututkimuksissa alkaa itkemään kun lapsen korvaa jollain ihme saksilla putsasivat ja hän kiljaisi kivusta....onneks ei tartte kita tai nielurisoja leikata,yhden tuttavan lapselle kävi huonosti....

:hug: hyvin se menee usko pois..se on tosi nopea juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä jos kaikki meni hienosti. Luin ensin, et otsikko on Nyt on putkareissu takana ja äkkiä tietty kattomaan, et kuka sellaisia täällä kirjoittaa :D Paranemisia pikkuiselle!

:laugh: no ei nyt sentään

muistan hyvin sen ensimmäisen nukutuksen,myös minä itkin silmät päästäni kun silloin 1v2kk poika meni leikkuriin..nyt allkaa mennä rutiinilla,tulossa taas uudet putket,olisko 5:net?

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
muistan hyvin sen ensimmäisen nukutuksen,myös minä itkin silmät päästäni kun silloin 1v2kk poika meni leikkuriin..nyt allkaa mennä rutiinilla,tulossa taas uudet putket,olisko 5:net?

älä..viitti masentaa..ei hitto..5:det!??? :o

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

meil on ollu jo vuoden samat et ei niit välttämät tarvii kokoajan uusia..toisil pysyy ja toisil ei.ap miksi muuten putkitukseeen lapsesi kohdalla päädyttiin?oliko montakin korvatulehdusta?

meillä pysyy keskimäärin 1-1,5v putket,paitsi kun kokeiltiin titaani putkia ne ei sopinu ollenkaan.
ja poika täyttää kohta 7v,toinen putki on irti mutta vielä ei liimaa ollut kehittänyt

Alkuperäinen kirjoittaja jhyy:

meil on ollu jo vuoden samat et ei niit välttämät tarvii kokoajan uusia..toisil pysyy ja toisil ei.ap miksi muuten putkitukseeen lapsesi kohdalla päädyttiin?oliko montakin korvatulehdusta?

juu oli 9..ja sanoin että nyt tehtävä jotain...musta tuo on kamala määrä..liimakorvasta ei puhunut mitään..kai ne olisi sen heti nähnyt vai?? eikä kitarisojakaan katsonut..että toivotaan nyt et selvittäis tällä

meillä pysyy keskimäärin 1-1,5v putket,paitsi kun kokeiltiin titaani putkia ne ei sopinu ollenkaan.
ja poika täyttää kohta 7v,toinen putki on irti mutta vielä ei liimaa ollut kehittänyt

meillä ei o niitä titaaneja..mitkäs ne olikaan..en muista nimeä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja juulia:
meillä oli putkitus ja kitarisan poisto viikko sit, tosi hyvin meni, en ollu yhtää guolissani,ihmettelen itekki,olin ku viilipytty!

aijaa..mä taas arvasin että itken yms..hyvä etten itkeny jo valmiiks eilen illalla

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Juu, kuulostaa tutulta, taisi äitiä jännittää enemmän, kuin tytärtä kun eka kerran hänen korvansa putkitettiin. Meinasi itku päästä, kun lähdin pois leikkaussalista kun sinne tyttären sain saatella.

mutta se oli niin kiva sit tulla takas kun oli jo melkein heti hereillä.. :heart:

meillä oli putkitus ja kitarisan poisto viikko sit, tosi hyvin meni, en ollu yhtää guolissani,ihmettelen itekki,olin ku viilipytty!

aijaa..mä taas arvasin että itken yms..hyvä etten itkeny jo valmiiks eilen illalla

mä jännitin etukäteen hulluna tota opoeraatiota,mut sit aamulla ku lähettiin,niin toimin ku "kone" kannustin tyttöä ku pelkää lääkäreitä yms..illalla pääs helpotuksesta itku ja tuli kauhee väsy.. oli se rankkaa mutta meillä näkyy jo nyt tuloksia!

mä jännitin etukäteen hulluna tota opoeraatiota,mut sit aamulla ku lähettiin,niin toimin ku "kone" kannustin tyttöä ku pelkää lääkäreitä yms..illalla pääs helpotuksesta itku ja tuli kauhee väsy.. oli se rankkaa mutta meillä näkyy jo nyt tuloksia!

juu mäkin koitin olla urhea ja olinkin..tyttö oli mielettömän reipas,,mutta kun nukahti niin itkin..sit helpotti

juu mäkin koitin olla urhea ja olinkin..tyttö oli mielettömän reipas,,mutta kun nukahti niin itkin..sit helpotti

pitää itkeä jos siltä tuntuu :) onhan se pelottavaa! en onneks nähny ku tyttö nukutettiin

Yhteistyössä