Nyt on pakko sanoa, että EN TODELLAKAAN JAKSA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä tuntuu, että monien mielestä pitäis olla joku superihminen. Kipeenä ei valittaa.. jne!
Mun on vaan pakko istua tässä koneella, että selviän. Lapsi istuu tossa vierssä palikoiden kanssa. ja välillä sylissä..
Ainoa tapa tosiaan pysyä hereillä.
Onneksi kohta pääsee nukkumaan!

Välillä tuntuu, että monien mielestä pitäis olla joku superihminen. Kipeenä ei valittaa.. jne!
Mun on vaan pakko istua tässä koneella, että selviän. Lapsi istuu tossa vierssä palikoiden kanssa. ja välillä sylissä..

Minusta tuntuu, että moni täällä ajattelee, että pitäisi jaksaa ihan kaikki. En usko heidän, jotka tässä ketjussa sinulle ilkeilevät, olevan kovin superihmisiä omassa elämässään. Ehkä luulevat niin, ehkä heidän on pakko jaksaa eikä ole miestä ketä odottaa kotiin jotta ei tarvitsisi jaksaa?

Tai ehkä kukaan ei välitä, jaksavatko he. Siitä kumpuaa pahaa oloa, mutta sinun ei pidä tästä välittää.

Tsemppiä loppu ajalle sinne :)

Ei tarvi olla mut silti totesin että kuolisit alta viikossa jos eläisit mun elämää.

[QUOTE="vieras";25882546]Ei tarvi olla mut silti totesin että kuolisit alta viikossa jos eläisit mun elämää.[/QUOTE]

Teillä sitten sä oot kokoajan kipeenä? vai mikä voi olla kauheampaa kun oksennus/kuumetaudissa hoitaa taaperoa?
Kerro ihmeessä?

Itse saan näin kevät talvella järkkyjä migreenipäänsärkyjä. Kerran kävikin sitten niin että mies oli sairastunut kesken työpäivän ja tuli kotiin missä minä pyörin yöpuvussa lasten kanssa tuskissani ja painuin silinvilin nukkumaan. Hän jäi lasten kanssa.

Voisitko laittaa tulpat korviin!?

[QUOTE="vieras";25882680]Itse saan näin kevät talvella järkkyjä migreenipäänsärkyjä. Kerran kävikin sitten niin että mies oli sairastunut kesken työpäivän ja tuli kotiin missä minä pyörin yöpuvussa lasten kanssa tuskissani ja painuin silinvilin nukkumaan. Hän jäi lasten kanssa.

Voisitko laittaa tulpat korviin!?[/QUOTE]

Mulla on myös noita hulluja migreenikohtauksia joskus. Onni onnettomuudessa, että mies on sattunut olemaan kotona.
Ilman sitä en olisi selvinyt.

Nyt on pikkunen unilla, ja mä voin hyvillä mielin käpertyy sänkyyn. Mies tuli äsken, pääsi pikkasen aikasemmin. Sain vichyä ja tuoremehua, että eiköhän se tästä :)