nyt on pakko purkaa, me&Ista =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
no nyt, neljän viikon odottelun jälkeen ne vaatteet sittten tuli, ja mitä tuli ovat aivan ihania ja laadukkaan tuntuisia..mutta kun osa oli keräilty aivan päin persettä, joten tuli väärää tavaraa, ja lisäksi joku oli ollut jo loppukin..meiän kutsut olivat kuitenkin niitä kauden ensimmäisiä..
ei oikein kauhean hyvä kuva tullut tästä putiikista |O

Mä pidin pari viikkoa sitten.
en mäkään tuu saamaan kaikkia vaatteita mitä tilasin, yks hame oli ainakin loppu minkä olisin halunnu.
ja laskuakaan ei viel oo s.postiin tullu

tämä on just tätä postimyynti- verkostomarkkinointi huuhaata jota eilenkin muitakseni sanoin. Ihan pöljää touhua kaikki eikä varmasti säästä kenenkään hermoja taikka aikaa.
Mutta jatkakaa vaan :-)

ei säästä hermoja eikä aikaa, ja mutta kun satun tykkäämään juuri me&I-tyylisistä vaatteista :( mutta ei mitään onneksi saa helpommin ja nopeammin kivoja juttuja tanskasta ja ruotsista nettikaupoista =)

Alkuperäinen kirjoittaja rikas:
tämä on just tätä postimyynti- verkostomarkkinointi huuhaata jota eilenkin muitakseni sanoin. Ihan pöljää touhua kaikki eikä varmasti säästä kenenkään hermoja taikka aikaa.
Mutta jatkakaa vaan :-)

Ja höpön löpön.... Jos yhdessä kotimyyntikonseptissa on "käynnistysvaikeuksia", niin ei tarvi silti teilata kaikkia samanlaisiksi! Itsekin parissa mukana ( ollut jo useita useita vuosia ) ja hommat toimii kuten luvataan ja tähän asti ei ole tarvinnut vielä kertaakaan palautella, vaihtaa tai muutenkaan valittaa yhtään mistään. Eli jos taas kerran ei yleistettäisi, jookos!

Mä en osaa olla niin "kauas katseinen" että jaksaisin tuota postimyynti-verkostomarkkinointi juttua. Siis tarkoitan sitä, että kun tulee tarve vaikka pesuaineelle, ostan sen mieluummin kaupasta ja saan käyttööni heti, kun se, että tilaisin sen jostain ja odottelisin, milloin se tulee... ja en osaa ennakoida kuitenkaan, että tilaisin tarpeeksi aikaisin. Sama siis muidenkin tuotteiden kanssa. Viime syksynä menin sitten ostamaan jonathanilta asusteita ja hyvä ettei mennyt jo kausi ohi, ennen kuin sais asusteet käyttöön. Odottamista, odottamista.

tylsää :/
ite tässä kiroillu Henkan ja Maukan takia kun joka kerta on vääriä vaatteita paketissa - mutta luulis että nuo olis vähän tarkempia kun on kuiteskin hintavampia vaatteitakin (ja laadukkaampia toivottavasti myös)

Tuliko se paketti suoraa sulle vai myyjän kautta? Luulisi nimittäin, että tällasessa myynnissä myyjällä olis kanssa intressejä tarkistaa, että asiakkaat saa mitä haluaa. Mulle on kerran käyny L&B:n kanssa niin, että tuli väärä koko ja myyjä korjasi itse asian ja ilmoitti siitä heti minulle.

(...ja huomaatkos BTW että äippä on päässy karkaamaan nettiin kun pojat kerrankin nukkuu samaan aikaan :D )