Nyt on paha tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä pikaisesti, että tokihan pitkässä suhteessa saattaa tulla ihastumisia. Mutta se miten silloin toimii onkin ihan toinen juttu. Ihastumisen voi "tappaa alkuunsa" keskittämällä ajatukset omaan puolisoon. Kenellä vain sitä tahtoa sitten löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Vielä pikaisesti, että tokihan pitkässä suhteessa saattaa tulla ihastumisia. Mutta se miten silloin toimii onkin ihan toinen juttu. Ihastumisen voi "tappaa alkuunsa" keskittämällä ajatukset omaan puolisoon. Kenellä vain sitä tahtoa sitten löytyy.

Aivan näin.

Ei muuta kuin suut auki, kerrotte molemmat puolisoillenne.Eroatte ja perustatte uuden perheen.Thats it ja muut petetyt saavat jatkaa elämäänsä ilman tuollaista sontaa!

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:

Onko siis sun mielestä ihastuminenkin väärin? Ei hitto....mä oon ainakin tosi seksuaalinen ihminen ja rakastan flirttailua, en voisi elää ilman. En mä vaan saa kiksejä oman miehen kanssa flirttailusta enää, ikävä kyllä. Vaikka seksielämä meillä toimiikin hyvin, nyt viime aikoina 7-8 krt viikossa (oma ihastumiseni tuo intoa makkariimmekin)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Ei muuta kuin suut auki, kerrotte molemmat puolisoillenne.Eroatte ja perustatte uuden perheen.Thats it ja muut petetyt saavat jatkaa elämäänsä ilman tuollaista sontaa!

Hah! Pelkän pussailun takia rikkoa kaksi perhettä?? Mä en laske meidän pussailuja edes pettämiseksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:

Hah! Pelkän pussailun takia rikkoa kaksi perhettä?? Mä en laske meidän pussailuja edes pettämiseksi!!

No mitäs sitten vaivaat ihmisiä. Asiahan on harvinaisen selvä. Mitä ruikutat.

En ole missään sanonut tai kirjoittanut, että ihastuminen olisi väärin, vaan se miten sen jälkeen toimitaan on se tärkein asia.

Ja loppujen lopuksi, ihmettelen koko avausta. Aiahan on sun puolelta pihvi, joten miksi vaivaat asialla päätäsi?

Yhteistyössä