Nyt on niin pahamieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Eli plussasin alle viikko sitte, vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt iltapäivällä alkoi vuotaa verta ja keskenhän se meni :'( Nyt masentaa ja itkettää, taasko alkaa sama vuoden yritys :/ Ei oikeen tiedä mitä tekis/ajattelis. Kuinka mä jaksan aamulla töihin; on niin ajatukset sekasin ja maha mielettömän kipeä... Ehkä hyvä vaan mennä töihin, ettei tarvi täälä kotona mietiskellä, tulee vaan entistä pahempi mieli :(

Paljon paljon :hug: sinulle ja jaksuja! Ymmärrän täysin ajatuksesi, mutta yritä ajatella tilannetta siltä kantilta, että nyt on ainakin todistettu että voit tulla raskaaksi. Tuttavien ja tutuntuttavien tilanteet muistaen, on heillä jokaisella tullut tosi pian km:n jälkeen tieto uudesta raskaudesta ja sitten onkin kaikki mennyt loppuun asti hyvin. Toivottavasti tämä pätee myös sun kohdallasi.

Voimia! :flower:

Oikeestaan on hyvä, että meni kesken nyt jos kerran oli mennäkseen. Inhottavampaa olis ollu sitte joskus myöhemmin :/ Nyt vaan uutta yritystä. On kyllä helpottava tietää, ettei oo mikään sillälailla vikana, että raskaus kyllä onnistuu :|

Enhän mä töissä pystyny olemaan, maha on niin kipeä ja oksettaa koko ajan. Mielikin on niin maassa ku olla ja voi :/ Viime yönä en paljo saanu nukuttua. Pian taidan hautautua tuonne peittokasaan ja makoilla koko päivän, josko tämä olo pian paranis :|

Voi ei.. :( Jaksamista :flower:

Hyvä sentään ettei mennyt kesken kun raskaus jos tosi pitkällä. Ja vaikka viimeksi yrititte vuoden, eihän siinä välttämättä nyt mene yhtä kauaa! Tiedä vaikka raskautuisit ensi yrittämällä :hug: Surkaa ihan rauhassa tätä asiaa ensin älkääkä kiirehtikö.

On kyllä surku :'(
Olin niin iloinen plussastasi...iso ja lämmin :hug: En voi edes kuvitella tuota pettymystä, mutta selviätte varmasti yhdessä ja ei kun uutta yritystä kehiin... Puhullan teille oikein kovasti suotuisia tuulia, siihen kun jatkatte yritystä uudelleen :whistle:

Nyt on jo vähä parempi milei ja yritän olla asiaa miettimättä. Odotellaan vaan, että koska päästään taas yrittämään.

Siskon kanssa juteltiin eilen kauan ja tulin siihen tulokseen, että helpolla oon vielä päässy. Sisko on mua 18-vuotta vanhempi, sillä on nyt kaksi tervettä lasta ja yksi joka joutuu koko ajan käymään sairaalassa, leikkauksissa ja loppu elämänsä syömään todella montaa eri lääkettä. Kahden terveen lapsen välissä sisko on odottanut lasta jolla olis ollu sama sairaus ku tällä yhdellä lapsella, mutta luultavasti vielä pahempana. Sisko oli sitte oman jaksamisensa takia päätyny aborttiin, eikä lapsenkaan tulevaisuus ruusuiselta näyttänyt. Kun sisko oli mennyt aborttiin, niin oli tuntenut ensmmäistä kertaa lapsen liikkeet maatessaan sairaalan sängyllä :'( Sen jälkeen oli kyllä monta vuotta masentunut, mutta nykyäänkin on vielä sitä mieltä, että oli oikea vaihtoehto. Eivät olisi millään jaksaneet.

Kyllä sitä vaan saa olla onnellinen, että on edes nuo kaksi tervettä lasta, monella elämä on todella paljon vaikeampaa :/ Nyt vaan positiivisin ajatuksin eteen päin. Huomenna on työhaastattelu jata innolla odotan, pääsis pois tuosta nykyisestä paikasta, niin stressi vähenisi puolella :)

Iso hali, MissMaisa.. MUTTA: mulla on kolme ystävää jotka kaikki sai peräkkäin keskenmenon viime vuoden syys-lokakuussa. Jokainen heistä tuli samantien uudelleen raskaaksi, yksi synnytti toissapäivänä ja kaksi on nyt 8.kuulla. Kyllä se siitä onnistuu! Toivottavasti meilläkin jonain päivänä..

Yhteistyössä