Nyt on niiiiin hyvä olo =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Kolmeen viikkoon en ole päässyt hevosen selkään, kun on toi käsi ollut päreinä.
Ja kyllä sen sitten huomaa kun alkaa pää levitä pipo kiristää.

Eihän se käsi hyvä ole vieläkään, mutta kun ei satanut ja sain pienimmän nukkumaan, niin tulipahan käytyä.
Paineltiin tamman kanssa vähän kylätiellä höyryjä päästelemässä. Totesin, että ei siihen käteen satu jos ei turhia pidättele :xmas:

Mentiinpähän siis aika julmetun lujaa, mutta kivaa oli :saint: :D

*Tiedän, turhis, mutta eipähän enää ole pinna piukalla*

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mua edelleen vähän kaivelee, että miksi kummassa mun pitäisi sitä keskenmenoa pelätä???

No siksi kun sä olet ihan vastuuton..... :saint:

kai.

Kun kukaan ei ajattele sitä, että sitä saa harrastaa mikä hyvältä tuntuu niin kauan kuin se hyvältä tuntuu.

Ei, plussan saatuaan pitää vain ottaa tooooodella varovaisesti ja raaaauhaaaallisesti hyssytellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mua edelleen vähän kaivelee, että miksi kummassa mun pitäisi sitä keskenmenoa pelätä???

No siksi kun sä olet ihan vastuuton..... :saint:

kai.

Kun kukaan ei ajattele sitä, että sitä saa harrastaa mikä hyvältä tuntuu niin kauan kuin se hyvältä tuntuu.

Ei, plussan saatuaan pitää vain ottaa tooooodella varovaisesti ja raaaauhaaaallisesti hyssytellen.

No sehän se vissiin. Pitääkin ruveta istumaan perse homeessa sohvan pohjalla, ja viettää aikaa lukemalla kasvatusoppaita ja vauvalehtiä, ja karjua sitten jo olemassa oleville mukeloille sitä turhautumistaan... :whistle:

Yhteistyössä