Nyt on muuten pakko hehkuttaa (jos joku vielä muistaa mun murheita muutosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nii kun mähän olin tällä viikolla ihan satavarma että pilaan esikoisemme elämän mieheni kanssa kun muutettiin tänne maalle ja täällä on huonosti kavereita jne.

No, ensinnäkin poika on nyt kovasti innostunut kalastamisesta ja onkin käynyt ahkerasti kalassa mieheni ja kummisetänsä (miehen veli) kanssa. Juhannuksesta hän tykkäsi kovasti kun pääsi uimaan ja saunomaan, grillaamaan jne. Ei edes kaivannut ikäistään seuraa kun nautti niin kovasti monen aikuisen huomiosta ja kivasta päivästä muutenkin.

Tänään sitten ihan sattumalta tästä meidän vierestä ajoi yksi poika, josta puhuinkin. Siis semmoinen jonka kanssa esikoinen on aiempina kesinä leikkinytkin kun ollaan oltu mökkeilemässä.

Mä sitten heti huutelin pojalle tervehdystä ja kävi ilmi että hän on ollut nämä ensimmäiset viikot reissussa. Kerroin että me asutaan nyt täällä ja että hän voisi tulla hakemaan esikoista ulos kunhan ehtii. Illalla sitten tämä poika tuli ja nyt he sopivat huomiseksi aamuksi heti treffit.

Esikoinen selitti innoissaan illalla mitä he olivat tehneet ja meni sangen onnellisena ja tyytyväisenä nukkumaan.

Kyllä tää tästä, ihan varmasti ja ehkä onnistun olemaan pilaamatta lapseni elämää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
=) olipa mukava kuulla. Oikein onnellista kesää pojallesi, olkoon se auringonpaisteinen ja riemuntäyteinen, sellainen ihana lapsuuden huoleton kesäloma.
Ja samaa tietysti teillekin.

Ihanasti kirjoitettu, kiitos =) :hug:

Mulla on nyt pakko kommentoida sulle.

Olen useita sinun tekemiä aloituksiasi, ajatuksiasi ja kommenttejasi lukenut. Ja mitä enemmän tekstejäsi luen, alat vaikuttamaan yhä sydämellisemmältä ja mukavammalta ihmiseltä. :heart: Olisi todella mukava tuntea sinun kaltaisesi ihminen oikeassa elämässä; ehkäpä joskus rohkenen kysäistä sähköpostiosoitettasi yksityisviestillä? :D

Aurinkoista kesää koko teidän perheelle; ihana kuulla että poika viihtyy ja on saanut kaverin. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
hyvä juttu!
onko se poika suht samanikäinen? asuuko vielä sittenkin lähellä kun talonne on valmis? tuleeko samaan kouluun?

Poika on 1,5 vuotta vanhempi esikoista ja asuu sittenkin lähellä kun muutetaan :). Koulusta en ole ihan varma, pitää kysäistä. Jos tuo poika käy ruotsinkielistä koulua, niin sitten ei, mutta jos suomenkielistä niin sitten juu :).

Ja varmaan samalla koulukuljetuksella menevät myös, ainakin näin oletan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heippa Turkilmas! :
Mulla on nyt pakko kommentoida sulle.

Olen useita sinun tekemiä aloituksiasi, ajatuksiasi ja kommenttejasi lukenut. Ja mitä enemmän tekstejäsi luen, alat vaikuttamaan yhä sydämellisemmältä ja mukavammalta ihmiseltä. :heart: Olisi todella mukava tuntea sinun kaltaisesi ihminen oikeassa elämässä; ehkäpä joskus rohkenen kysäistä sähköpostiosoitettasi yksityisviestillä? :D

Aurinkoista kesää koko teidän perheelle; ihana kuulla että poika viihtyy ja on saanut kaverin. :flower:

No voi kiitos :)

Ja uskalla ihmeessä kysyä, kyllä mä vastaan :). Mussa on vaan semmoinen hirmuisen huono puoli, että olen sangen laiska kirjoittelemaan muuta kuin näin yleisesti. Täälläkin olen kyllä tutustunut palstalaisiin, mutta häpeäkseni täytyy tunnustaa että aika hitsin laiskasti yleensä kirjoittelen :ashamed: .

Mutta voinhan aina koittaa parantaa tapani :snotty:

Yhteistyössä