Nyt on mun vuoro haukkua anoppi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Erittäin viinaan menevä tapaus. .. Eikä mitään pikkulitkuja vaan kirkasta viinaa menee lähes päivittäin.. NOH.. Joka kesä hän vuokraa mökin, johon lähetään koko porukalla hänen mukaansa (myös hänen oma äitinsä)

Joka kerta lupaa, ettei ota mutta joka kerta römyää hirveessä humalassa ja joka reissu on päättynyt siihen että me poistutaan aiemmin koska tuon meidän tytön ei ole mitään järkeä moista toilailua katsoa mummoltansa...

Muutama kk ennen tätä reissua, oli kännipäissään kaatunut niin, että sellainen "oven aukipitonuppi" oli kertakaikkisesti mennyt anopin pään sisälle. Leikkaukseenhan se joutui ja luultiin että nyt oppi....

Nyt ollaan sitten taas mökillä, ja kuinkas kävikään. Anoppi TUHANNEN jurrissa putos laiturilta alas ja oli lähellä hukkua. Sieltä se sitten kipusi rantaan, jossa kaatui taas ja oli lyödä päänsä veneeseen!

Ei helvetti että joku voi olla TYHMÄ!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja noora:
hui :O
eikö se myönnä ongelmaa? toihan tarvii hoitoa1 kohta se kuolee....
käykö töissä?

käy töissä, vaikka syvästi ihmettelen kuinka onnistuu siinä kun itse nään hänet aina kännissä...

Ei tajua ongelmaa.... ja kuolema on ollut jo niin lähellä mutta eipä tunnu auttavan..

jos tuo kerran toistuu joka kesä, niin MIKSI TE LÄHDETTE HÄNEN KANSSAAN MÖKILLE??

asia on etukäteen tiedossa (joka vuosi) joten turha rutista, itse sinne vapaaehtoisesti menet

Yhteistyössä