nyt on miehen isä alkanu ärstyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
viikonlopun aikana oltiin miehen kans miehen vanhempien luona pääsiäistä viettämässä. miehen isällä ja sen vaimolla on jotain kränää aina välillä ja silloin miehen isä alkaa flirttailemaan mulle. joskus mieheni on huomannut tämän kevyen vihjailun ja lähinnä nauranut sille, ei olla mieheni kanssa muuten tästä asiasta puhuttu, molemmat ajateltu että nämä ovat sellaisia ohi mennen, pikku juttu-tilanteita. kun istuttiin kahvipöydässä viikonloppuna, niin se hiplas omilla jaloilla minun jalkoja. potkaisin sitä, sen ilme venähti ja sitten jatkoi muina miehinä keskustelua. kun satutaan olemaan kahdestaan jossain huoneessa niin heittelee härskejä kommentteja yms. minua lähinnä huvittaa tuommoinen käytös, mutta pitemmän päälle se alkaa ärsyttää. miten saan tuon vanhan pervon lopettamaan? täsmennykseksi vielä, että silloin kun ovat hyvissä väleissä vaimonsa kanssa niin mitään tälläistä ei tapahdu.

onko vastaavia kokemuksia tai neuvoja miten tälläsen saa loppumaan?

Sanot itte suoraan etkä vaan hymise. Tai sitten miehes saa sanoa isälleen että joko alkaa kunnioitus vaimoaan (sua) kohtaan tai näkyy vaan perävalot lopullisesti.

Helppoa kuin heinänteko.

Yhteistyössä