Nyt on meilläkin koiraton koti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sagwa

Jäsen
31.05.2007
974
0
16
Mäykkymme olisi täyttänyt 15 vuotta kahden viikon kuluttua.

Aamulla koira vielä livahti seikkailemaan, päivä oli ihan normaali, koira söi, joi ja seurusteli kuten vanha koira tekeekin. Illalla noin kahdeksan aikoihin hengitys muuttui pinnalliseksi, koira huohotti ja pyrki pitämään päätään pystyssä. Klo 23 olin eläinlääkäripäivystyksessä. Yritettiin antaa kortisonia ja happea, ei helpottanut koiran oloa. Puolen yön aikoihin koira nukahti lopullisesti. Ja minä itken silmät päästäni.

Kukaan ei edes ehtinyt hyvästellä koiraa kunnolla. Lapset eivät tiedä asista vielä mitään. Jos eivät aamulla huomaa koiran puuttumista, kerron koiran poismenosta vasta hoitopäivän jälkeen.

Maailman hienointa koiraa ei enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug:
Tiedätkö mikä tuon aiheutti?Vai sydän?

Koira on ollut aina terve kuin pukki. Ell epäili keuhkoveritulppaa, sydänääniä ei pystytty kuulemaan kun hengitys vinkui niin pahasti. Koira olisi voitu lähettää Helsinkiin tutkittavaksi mutta parantaa sitä ei ehkä olisi voitu kuitenkaan. En halunnut kiusata vanhaa, rakasta ystävääni.

Nyt on lapsillekin kerrottu ystävän poismenosta. Meni paremmin kuin olin pelännyt, katsottiin valokuvia koirasta ja juteltiin asiasta. Varmasti asiaa kuitenkin käsitellään vielä ja paljon. Silmät ovat kuin tomaatit, eipä tullut juuri uni enää viime yönä.

Mutta ystävällä on nyt hyvä olla. Kiitoksia haleista.

voi,tiedän niin tuon tunteen :hug:

tässä sinullekin linkki mikä takuuvarmasti saa itkemään viel älisää,mutta minua jotenkin kummasti lohdutti :) "päätön itkeminen" loppu tän katsomiseen.

http://indigo.org/rainbow/

:hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä