Nyt on mahdollisuus auttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silence?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silence?

Vieras
***MAYDAY ***

Romaniassa tälläkin sekunnilla kun luet tätä, käydään sotaa kansa vs. koirat. Tuhansia koiria tapetaan mitä julmimmilla tavoilla, sahaamalla, polttamalla, kiduttamalla, hirttämällä, myrkyttämällä.
Romanian hallitus piti hätäistuunnon ma:na 9.9.2013 jossa äänestettiin selvin äänin voitto ehdotukselle, että jokainen kulkukoira on sallittu tappaa jokaisen kansalaisen toimesta.
Asia on lähtenyt liikkeelle 4-vuotiaan lapsen kuolemisesta, kuulemma vartiokoirien toimesta, toivon että ette siihen takerru, sitä ei Romania ole todistanut vielä oikeaksi, tutkimukset ovat kesken ja liikkeellä on myös eri versioita kuolemasta, kuten raiskaus. Totuutta tuskin tulemme koskaan kuulemaan tuosta oikeasta syystä. Miksi tänne kirjoitan, ROMANIA ON EU-JÄSEN, Suomen PITÄÄ TOIMIA !! SUOMEN MEDIA EI UUTISOI VIELÄ TÄSTÄ koirien JOUKKOLAHTAAMISESTA MITÄÄN, IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ MITÄ ROMANIASSA TAPAHTUU!!!

Linkkejä joista voitte mennä tutustumaan asiaan tarkemmin :

Romaniassa tapetaan jälleen kulkukoiria – toimi koirien puolesta! | Animalia

Romaniassa meneillään koirien joukkotappamiset - Rescueyhdistys KULKURIT - Matkalla kotiin!

Seuraaava EI HERKILLE!!!! :

92 de caini stransi in Capitala cu sange si lacrimi. Unul dintre maidanezi a muscat un hingher

IHMISTEN PITÄÄ SAADA TIETÄÄ MITÄ ROMANIASSA TAPAHTUU!

Sä olet ap hyvällä asialla, mun kaverillani on rescuekoira Romaniasta. Mitä ihanin koira.

Ja noille edellisille vastaajille, ei se ole keneltäkään pois jos tekee eläinsuojelutyötä. Jokainen ihminen joka tekee edes jotakin sen eteen, että kärsimys vähenisi tässä maailmassa, tekee hyvää työtä.
Tehkää jokainen, älkääkä arvostelko niitä jotka tekevät.

Mitä noissa videoissa on?

En pysty katsomaan, kun nämä jää aina vainoamaan mua pitkäksi aikaa, mutta voisiko joku kuvailla mitä niissä tapahtuu?
Ja miten niitä koiria siellä tapetaan?

Mun mielestä olisi sitten parempi että vaikka suomesta lähtisi porukka eläinlääkäreitä sinne ihan tarkoituksella vähentämään sitä kulkukoirakantaa ja lopettaisivat asiallisesti koiria.

Kampanjointi? SIELLÄ ON SOTA! Videoissa on raakuuksia kuinka koiria kohdellaan tälläkin sekunnilla, niitä kidutetaan polttamalla, hirttämällä, potkimalla, sahaamalla, niin julmasti kuin kuvitella vaan voi!!! SUOMEN MEDIA EI UUTISOI ASIAA, vaikka aivan varmasti on tiedossa. Itse myös ymmärtäisin kun kerran kantaa halutaan vähentää, niin nukutuspiikki, EI BRUTAALEJA JULMUUKSIA VIATTOMILLE KOIRILLE!
Toivon teille kaikille jotka ette reagoi asiaan, koska nyt pystyy vaikuttamaan!, että koette huonoa omaatuntoa koko loppuelämänne ajan! Suututtaa niin paljon!

"Tänään Romanian parlamentti hyväksyi selvällä ääntenenemmistöllä lain, joka sallii koirien tappamisen 14 vuorokauden kuluttua kiinniottamisesta. Vielä on epäselvää, kieltääkö se kokonaan steriloitujen koirien palauttamisen kadulle."

Tämä on suora quote ensimmäisestä linkistäsi, eli Romaniassa tapetaan jälleen kulkukoiria – toimi koirien puolesta! | Animalia

Mitä siis käytännössä mielestäsi pitäisi tämän porukan täällä tehdä, että tämä julma silpominen ym., mistä esim. tässä linkissä ei puhuttu lainkaan, loppuisi?

Kampanjointi? SIELLÄ ON SOTA! Videoissa on raakuuksia kuinka koiria kohdellaan tälläkin sekunnilla, niitä kidutetaan polttamalla, hirttämällä, potkimalla, sahaamalla, niin julmasti kuin kuvitella vaan voi!!! SUOMEN MEDIA EI UUTISOI ASIAA, vaikka aivan varmasti on tiedossa. Itse myös ymmärtäisin kun kerran kantaa halutaan vähentää, niin nukutuspiikki, EI BRUTAALEJA JULMUUKSIA VIATTOMILLE KOIRILLE!
Toivon teille kaikille jotka ette reagoi asiaan, koska nyt pystyy vaikuttamaan!, että koette huonoa omaatuntoa koko loppuelämänne ajan! Suututtaa niin paljon!

Ihan vitun sama. Sinä ilmeisesti kuulut niihin kajahtaneisiin, jollei koirat menevät kaiken muun edelle.

On todella surullista ja ikävää, että vaikka hyvällä asialla olisi, liioittelu, vauhkoaminen, täysin turha syyllistäminen ja asiattomuudet vievät pohjan muuten perustellulta vetoomukselta.

Et tee asialle ainakaan mitään hyvää huutamalla täällä tuollaista. Klassinen kettutyttö-syndrooma.

Tässä linkki Romanialaiseen "Iltalehteen" jossa keskustellaan aiheesta.

Sinne vain kommenttia mitä mieltä asiasta täällä sivistysvaltiossa ollaan!!

Tyhmää kyllä mun ehdottaa kun en itse kommentoi, yritin mutta vaatii facebook-tunnukset joita mulla ei ole.

Joten joku englanninkielentaitoinen nyt mielipidettä ilmoille!

http://adevarul.ro/news/bucuresti/firme-1_5231d275c7b855ff56763005/index.html

Yhteistyössä