Nyt on lapsille lämmintä vaatetta talveksi. :) **okei okei.. aika turha*'

09.10.2007
179
0
16
Mä en ajatellut et mein lapsille tulis koskaan Reimaa tai ReimaTeciä, mut niin pääsi nyt käymään. Toivottavasti ovat hintansa veroisia. :)

Esikoiselle sai hulluilta päiviltä Reiman haalarin, mutta kuopukselle ei kokoja enää ollut. Kuopus sai sitten ReimaTecin haalarin, ehkä parempi näin kuitenkin kun se varmasti tulee enempi makoilee ja muuta talvesta lumella. :)
Saipa pojat sitten uudet kengätkin, Goretexit. Mä en raaski ostaa nuin kalliita, mutta anoppi sitten halusi pojille hyvät ja lämpimät vaatteet sekä vedenpitävät kengätkin. Saa nähä jääkö nuo mun ostamat kengät käyttämättä kokonaan, niissä on se waterproof päällyste. :)

Juu ja todella turha, mutta piti nyt jotain laittaa. :whistle:

Täällä tänä aamuna jo mietin laitanko muksuille goret jalkaan kun hoitoon lähtiessä oli kolmisen astetta pakkasta. Itte piti ottaa talvitakki jo kun mulla ei oo kuin ohkanen tuulitakki tai collegetakki+toppaliivi yksyksi. Päädyin sitten vaan syyspukuihin ja lämminvuorikumppareihin ja villasukkiin...mutta kyllä se talvi on sieltä tulossa, hrrrr! :|

Juu mulla on kyllä toppatakki tuossa naulakossa, en vaan vielä ole päälle laittanut. Kohta tietty uudestaan flunssassa kun palelti tänään pelkän ohuen syystakin kanssa.
Pojilla ollut vielä välikausihaalarit päällä, ei kyl pakkasia ole ollut, mut pirun kylmä kyl tänään. Kuopuksella oli sormet kylmät kun hain hoidosta, joten tuossa äsken laittelin nimiä lämpimämpiin käsineisiin, ihan toppahanskoja en vielä viitteis laittaa.

Minäkin ostin tänään pojalle Vikingin Gore-tex -kengät,sellaiset matalavartiset lenkkarit. Vanhoja vastaavanlaisia kenkiä koetti poika aamulla laittaa jalkaansa vaan olivat käyneet liian pieniksi.

Meillä myös nyt Viking Gore-texit. Molemmilla. Hulluilta päiviltä löytyi suht edullisesti, tosin niistäkin koot oli menny heti. Esikoisen kokoja ei enää ollut yhtään ja tänään aamusta alkanut tarjoukset. Todella nopeasti oli mennyt. :/

...piti tulla tänne oikein ilmoittamaan että TEILLÄ on nyt sitten Reimaa ja goretexiä. Voi että. Meillä on sitä ja tätä ja tota ja mulle kelpaa vaan se ja se merkki (kunhan on kallis) *hoh...*

Yhteistyössä