Mä en ajatellut et mein lapsille tulis koskaan Reimaa tai ReimaTeciä, mut niin pääsi nyt käymään. Toivottavasti ovat hintansa veroisia.
Esikoiselle sai hulluilta päiviltä Reiman haalarin, mutta kuopukselle ei kokoja enää ollut. Kuopus sai sitten ReimaTecin haalarin, ehkä parempi näin kuitenkin kun se varmasti tulee enempi makoilee ja muuta talvesta lumella.
Saipa pojat sitten uudet kengätkin, Goretexit. Mä en raaski ostaa nuin kalliita, mutta anoppi sitten halusi pojille hyvät ja lämpimät vaatteet sekä vedenpitävät kengätkin. Saa nähä jääkö nuo mun ostamat kengät käyttämättä kokonaan, niissä on se waterproof päällyste.
Juu ja todella turha, mutta piti nyt jotain laittaa.
Esikoiselle sai hulluilta päiviltä Reiman haalarin, mutta kuopukselle ei kokoja enää ollut. Kuopus sai sitten ReimaTecin haalarin, ehkä parempi näin kuitenkin kun se varmasti tulee enempi makoilee ja muuta talvesta lumella.
Saipa pojat sitten uudet kengätkin, Goretexit. Mä en raaski ostaa nuin kalliita, mutta anoppi sitten halusi pojille hyvät ja lämpimät vaatteet sekä vedenpitävät kengätkin. Saa nähä jääkö nuo mun ostamat kengät käyttämättä kokonaan, niissä on se waterproof päällyste.
Juu ja todella turha, mutta piti nyt jotain laittaa.