Nyt on lääkärissä käyty...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Ja tyksiin mennään... ei se ylläny kokeilemaan kohdun suuta joten totes et on parempi että menen näyttämään sitä jollekkin "ammattilaiselle" näin sanoi herr lääkäri :D

Toivotaan että lapsenvahti pystyy ottamaan neidin ku muuten joudun illalla menee ja oottelee ikuisuuden eikä se oo kivaa :( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
jeps nauroin siellä taas veet silmissä ku se yhtäkkiä sano et "mikäköhän tää on" ja sörkki jotain paikkaa siellä :D

Ei kuitenkaan sanonut, kuten yks lääkäri mulle kerran tk:n päivystyksessä: "ehkä sun kannattas mennä ihan oikeelle lääkärille?" Hitto et mä repesin :laugh: :headwall: :laugh: :headwall: :laugh: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
jeps nauroin siellä taas veet silmissä ku se yhtäkkiä sano et "mikäköhän tää on" ja sörkki jotain paikkaa siellä :D

Ei kuitenkaan sanonut, kuten yks lääkäri mulle kerran tk:n päivystyksessä: "ehkä sun kannattas mennä ihan oikeelle lääkärille?" Hitto et mä repesin :laugh: :headwall: :laugh: :headwall: :laugh: :o

eikä!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
ap..paljonko sulla on viikkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
En tiedä miksi siellä lekurissa kävit, mut hyvä kai että pistivät sut eteenpäin lääkärille joka noista jutuista jotain tietääkin :D

Juu täytyy näköjään oottaa iltaan asti kun ei saanu lapselle hoitajaa... ahdistaa ajatus että täytyy mennä iltapäivystykseen.. onko kellään turkulaisella tietoa että kauanko sielä voi joutua odottamaan?

mä sinne kirjottelin jo ku mietin ekaks että tuunko mut kyl mää sit kummiski :D :D

jos ei muuta niin on kiva tuskailla yhessä kun menee yli ja reippaasti. |O :D no jos nyt laittais tavoitteeks että ennen juhannusta ois tavara toimitettu..eiks vaan? :D

joo se olis ihan kiva :D sais syntyy vaikkas 14 päivä ni sit menis sopivasti yhdellä keikalla kaikkien synttärit... Sit olis 12,13 ja 14 päivä meillä synttärit :kieh: hyvin suunniteltu :laugh:
mies on ainoo kenellä on sit kuukautta ennen mut ei kai sille mitään voi :whistle: :whistle:

joo se olis ihan kiva :D sais syntyy vaikkas 14 päivä ni sit menis sopivasti yhdellä keikalla kaikkien synttärit... Sit olis 12,13 ja 14 päivä meillä synttärit :kieh: hyvin suunniteltu :laugh:
mies on ainoo kenellä on sit kuukautta ennen mut ei kai sille mitään voi :whistle: :whistle:

oho!! :o meillä on toi kolmosen synttärit 5.6 ja la 4.6 että lähelle menee.

Missä neuvolassa sä käyt ap? :whistle: kuulostaa tooosi mielenkiintoselta...

Mulla kans kävin kutsu TYKSiin, nyt rv30 ja kohdunsuu oli sormelle auki kun pari päivää sitten tarkastettiin.
Odotuspuolella on muuten pino turkulaisille+Turun alueen odottajillekin. =)

pöytyällä käyn ja mulla kans sormelle auki vielä sillon ku sain oikeen lääkärin mielipiteen :kieh: nyt ku on ollu toi äijä ni eihän se raasu tiiä mitään mistään :D Täytyypi käydä turunpuolellakin :D

pöytyällä käyn ja mulla kans sormelle auki vielä sillon ku sain oikeen lääkärin mielipiteen :kieh: nyt ku on ollu toi äijä ni eihän se raasu tiiä mitään mistään :D Täytyypi käydä turunpuolellakin :D

just. Onks se joku ihan yleislääkäri, jol ei oo kokemusta äitiysneuvolasta olleskaan, vai miks se on noin urpo?

Yhteistyössä