Nyt on kaikki nähty ja hyvä aika varmaan kuolla. Olen pahoillani tästä linkistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527765:
Mä en linkkiä katsonut, katsomattakin tiedän sen olevan taattua seiska journalismia.
Varmaan on mielisairaalat täys naisia jotka lähtis seiskan piffaamille ulkomaanmatkoille tissejään hieromaan. Ei ihminen tietyssä mielentilassa tajua olevansa naurunalainen. Siksi on surullista että sellaista ihmistä media vie kun pässiä narussa.
Mutta kansa tahtoo sirkushuveja, siksi sinäkin näitä tänne linkität.

jeesus? sinäkö siinä?

Aiemmin sisi nähnyt vain lehtien etusivuilla kuvia. Ja nythän musta tuli oikein fani. Että jaksaa uskoa itseensä kaiken paskan jälkeen. Suomen kansa on kateellista paskaakansaa.

[QUOTE="vieras";23527831]Sehän oli AIVAN sekaisin aineista tai viinasta :(
Surullista :([/QUOTE]
Niin on :| Miettikää, millainen määrä hyviä aineita tarvitaan tuollaisen ihrakoppelon päihdyttämiseen. Ihan haaskuuta.

Ja mun oma peffa ei muuten varmaan ole koskaan ollut noin kiinteä. tai ehkä oli 10-25 -vuotiaana. Ja silti olen aina ollut laiha.

Aivan sairas kansa, kun ei varmaan ole kuin muutama henkilö 5 miljoonassa, jotka eviät halveksi jotain ihmistä, joka uskaltaa olla ylpeä omasta itsestään. Sairas kansa. Menkää itse hoitoon!!!!

[QUOTE="vielä";23527861]Ja mun oma peffa ei muuten varmaan ole koskaan ollut noin kiinteä. tai ehkä oli 10-25 -vuotiaana. Ja silti olen aina ollut laiha.

Aivan sairas kansa, kun ei varmaan ole kuin muutama henkilö 5 miljoonassa, jotka eviät halveksi jotain ihmistä, joka uskaltaa olla ylpeä omasta itsestään. Sairas kansa. Menkää itse hoitoon!!!![/QUOTE]

tuksulla on erittäin voimakas omenavartalo, eli lähes kaikki ihra kasaantuu vatsaan ja sisäelinten ympärille. rinnat ja takamus jäävät laihahkoiksi.

[QUOTE="hmm";23527829]niin joo, jeesus taisikin sanoa että se teistä joka ei ole tehnyt syntiä heittäköön ensimmäisen kiven.[/QUOTE]

Ei nyt sekoteta jeesusta siihen että Tukiaista pidetään valtakunnan virallisena narrina. Jokainen voi mennä itseensä ja miettiä mikä tarve on vuodesta toiseen nauraa saman naisen sekavuudelle?

Minusta seiska on moraaliton. Ajoi aikanaan Inkisen itsemurhaan, koituuko Tuksu samaan ratkaisuun...? :(
Minusta moraalitonta tämmöinen henkisesti todella sairaan ihmisen höykytys ja esilletuonti. Ohjaisivat hoitoon ja kertoisivat, että puolikastakaan juttua ei tule, ennenkuin on hoitanut itsensä kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527902:
Ei nyt sekoteta jeesusta siihen että Tukiaista pidetään valtakunnan virallisena narrina. Jokainen voi mennä itseensä ja miettiä mikä tarve on vuodesta toiseen nauraa saman naisen sekavuudelle?

no, voimme odottaa milloin koko suomen kansa kokee tälläisen valaistumisen ja luo vain säälivän mutta rakastavan hyväksyvän katseen tuksulle. tai sitten tuksusta revitään huumoria joka tapauksessa niin kauan, kun hän itse väkisin tunkee itseään julkisuuteen. mutta onko sillä väliä kerta hän itse on joka tapauksessa tyytyväinen itseensä ja saamaansa huomioon, ei tunnu siitä kärsivän?

Kovia tuomioita:
Päijät-Häme
Lahtelaismies löi kirveellä polveen naisystäväänsä

Lahtelainen 30-vuotias mies sai tuomion kolmestä pahoinpitelystä viime vuoden lopulta. Kaikissa uhrina oli hänen pari vuotta nuorempi naisystävänsä. Mies tuomittiin vankilaan kahdeksaksi kuukaudeksi.