Nyt on kaikki nähty ja hyvä aika varmaan kuolla. Olen pahoillani tästä linkistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana Tuksu. Onneksi muistan itse ottaa kaikki lääkkeet ajallaan. Ja onneksi omistan täyspäisiä ystäviä jotka estäisivät minua häpäisemästä itseäni vastaavalla tavalla.

Toi on jotenki niin surullista. Kun tuolla video toiseensa perään kehuu itseään ja ympäristöä ja on niin mahtavaa jne.

Mutta... On häämatkalla YKSIN?

En mä glamouria kaipaa vaan seuraa. Ois jokseenkin aneemista olla reissussa viiden makuuhuoneen villassa yksin...

Mutta toivon hälle kaikkea hyvää jatkossa!!

Se on kyllä totta, että Tuksu on ihmeen kiinteä ollakseen paksu. Näyttäis paljon lihavammalta ja tasapaksummalta ilman silikoneja, ne jotenkin tasapainottaa. Ei se mikään ruma ihminen ole, se on vaan liian blondi, liian solariumruskea, liian tällätty. Less would be more.

En pystynyt katsomaan loppuun asti. Voi tätä myötähäpeän määrää. Kamalaa että media (Seiska) ottaa ilon irti henkisesti sairaan ja alkoholisoituneen ihmisen kustannuksella.

[QUOTE="fani";23527585]Johanna on ihana, siis onhan se pihalla jne. mutta itsetunto kohdillaan ja tykkää itsestään. Go girl!![/QUOTE]

Tuliskohan se itsetunto justiin siitä et on niin pihalla? On niin hyvissä aineissa et ei enää "nää" itteään niinku muut. Nisti se on, veikkaan.

Facebook: “Arto Länsman on suhteessa käyttäjän Tiina Kurki kanssa”
28.03.2011, 15:30 · Kategoria:Viihdeuutiset
Viime viikolla Johanna Tukiainen ilmoitti eron olevan lopullinen, eli avioliitto kesti vain reilut pari viikkoa. Nyt myös Arto Länsman on ilmoittanut omalla tavallaan avioliiton olevan hänen osaltaan ohi. Arto nimittäin ilmoitti Facebook-profiilissaan lauantaina, että “ei ole enää naimisissa, vaan sinkku”. Jo kolmen tunnin kuluttua hän muutti yhteisöpalvelun suhdestatustaan uudelleen, ja tällä kertaa mies ilmoitti olevansa “avoimessa suhteessa”.

Sittemmin hän lisäsi myös kumppaninsa nimen, joka ei ollut suinkaan Johanna Tukiainen, vaan käyttäjä nimeltä Tiina Kurki. Päivitykseen liittyvässä keskustelussa Kurki kertoo, että ei käytä suuria määriä alkoholia eikä myöskään polta. Samalla parisuhteen muutos on saanut Arton Facebook-kavereilta runsaasti tukea.

En pystynyt katsomaan loppuun asti. Voi tätä myötähäpeän määrää. Kamalaa että media (Seiska) ottaa ilon irti henkisesti sairaan ja alkoholisoituneen ihmisen kustannuksella.

Ja sitten jotkut linkittelee näitä palstalle.
Musta on surullista kun selvästi sairaalle ihmiselle nauretaan ilkeästi. Jossain se raja pitäis mennä että mediakin ottais vastuuta siitä ketä käyttää hyväkseen.
Ihmiset jotka näitä linkityksiä ja haukkumisia netissä tekee saa mut voimaan pahoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527676:
Ja sitten jotkut linkittelee näitä palstalle.
.

Mä en voi pahoin, en iloitse enkä juuri enää reagoi mitenkään muuten kuin mielenkiinnolla seuraan kertyviä vastauksia. Lopetetaan tämä jeesustelu nyt kuitenkin ja lakataan päivittelemästä, miksi joku näitä tänne linkittää... ainakin niin kauan kun kaikki kuitenkin linkin katsovat. :)

Ei vaan äh, säälittäväähän tämä tietysti on. Olen ihan vakavissani miettinyt, että onkohan tämä ihminen kuitenkaan ihan ainoastaan uhri. Hän voi olla hölmö, mutta kieltäytyy uhriutumasta ja se on ärsyttävää. Hän siis ei koskaan (käsittääkseni, korjatkaa jos olen väärässä!) sano, että "voi kun olen käyttäytynyt tosi tyhmästi nyt ja hitsi kun on tosi kurjaa että tää avioliitto ei oikein toiminut jne." ja se olisi luterilaista ja alistunutta ja hyväksyttävää, mutta kun se hullu hieroo tissejään ihan fiilareissaan yksin omalla häämätkallaan, niin minua ei oikeastaan säälitä. Koska hän haluaa mennä seiskan maksamalle matkalle ja esitellä itseään, ei kukaan pakota.

Mitä sairasta tuossa nyt oli? Yhtään juttua en ole koskaan aiemmin lukenut hänestä, telkkarista en ole nähnyt (jos on esiintynyt edes) häntä, netistä en ole lukenut kuin korkeintaan teidän otsikoita, ja sen enempää en ole lukenut, koska lähikaupan ja kioskien lehtien lööpeistä on nähnyt otsikoita ja kasvot, ja ne riittivät.
Nyt ajattelin katsoa, mitä hänellä on sanottavaa. Ja kyllä muuten on 100 kertaa fiksumpi kuin aloittaja: elä ja anna toisten elää. Te paskanpuhujien ja toisten haukkujien kansa.

Mä en voi pahoin, en iloitse enkä juuri enää reagoi mitenkään muuten kuin mielenkiinnolla seuraan kertyviä vastauksia. Lopetetaan tämä jeesustelu nyt kuitenkin ja lakataan päivittelemästä, miksi joku näitä tänne linkittää... ainakin niin kauan kun kaikki kuitenkin linkin katsovat. :)

Ei vaan äh, säälittäväähän tämä tietysti on. Olen ihan vakavissani miettinyt, että onkohan tämä ihminen kuitenkaan ihan ainoastaan uhri. Hän voi olla hölmö, mutta kieltäytyy uhriutumasta ja se on ärsyttävää. Hän siis ei koskaan (käsittääkseni, korjatkaa jos olen väärässä!) sano, että "voi kun olen käyttäytynyt tosi tyhmästi nyt ja hitsi kun on tosi kurjaa että tää avioliitto ei oikein toiminut jne." ja se olisi luterilaista ja alistunutta ja hyväksyttävää, mutta kun se hullu hieroo tissejään ihan fiilareissaan yksin omalla häämätkallaan, niin minua ei oikeastaan säälitä. Koska hän haluaa mennä seiskan maksamalle matkalle ja esitellä itseään, ei kukaan pakota.

Mä en linkkiä katsonut, katsomattakin tiedän sen olevan taattua seiska journalismia.
Varmaan on mielisairaalat täys naisia jotka lähtis seiskan piffaamille ulkomaanmatkoille tissejään hieromaan. Ei ihminen tietyssä mielentilassa tajua olevansa naurunalainen. Siksi on surullista että sellaista ihmistä media vie kun pässiä narussa.
Mutta kansa tahtoo sirkushuveja, siksi sinäkin näitä tänne linkität.

Fiksusti tehty. Mieluummin olisin yksin kuin jonkun pahoinpitelijä-arton kanssa. todellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527765:
Mä en linkkiä katsonut, katsomattakin tiedän sen olevan taattua seiska journalismia.
Varmaan on mielisairaalat täys naisia jotka lähtis seiskan piffaamille ulkomaanmatkoille tissejään hieromaan. Ei ihminen tietyssä mielentilassa tajua olevansa naurunalainen. Siksi on surullista että sellaista ihmistä media vie kun pässiä narussa.
Mutta kansa tahtoo sirkushuveja, siksi sinäkin näitä tänne linkität.

Missä mielentilassa luulet Tuxun olevan?