Vieraat lähti... :D
iik 24.12.2013 #3 Mä odottelen anoppilassa tv:tä tuijotellen et pääsis kotiin. Appiukko sammumispisteessä ja anoppi suunnittelee vielä saunan lämmitystä.
Mä odottelen anoppilassa tv:tä tuijotellen et pääsis kotiin. Appiukko sammumispisteessä ja anoppi suunnittelee vielä saunan lämmitystä.
Vätti Räsynyt 24.12.2013 #4 Alkuperäinen kirjoittaja iik: Näytä alkuperäinen viesti Mä odottelen anoppilassa tv:tä tuijotellen et pääsis kotiin. Appiukko sammumispisteessä ja anoppi suunnittelee vielä saunan lämmitystä. Click to expand... Oh noes :|
Alkuperäinen kirjoittaja iik: Näytä alkuperäinen viesti Mä odottelen anoppilassa tv:tä tuijotellen et pääsis kotiin. Appiukko sammumispisteessä ja anoppi suunnittelee vielä saunan lämmitystä. Click to expand... Oh noes :|
suvannon helmi 24.12.2013 #5 Kyllä se täälläkin oli tässä ja hyvä oli. Ihan oman perheen kesken mentiin. Ihanan rento.
Vätti Räsynyt 24.12.2013 #7 Tää oli eka joulu mun kotona ja mun äiti sano et ihan joululahjana pitää sitä, että ensimäistä kertaa elämässä hän pääsi valmiiseen pöytään :heart:
Tää oli eka joulu mun kotona ja mun äiti sano et ihan joululahjana pitää sitä, että ensimäistä kertaa elämässä hän pääsi valmiiseen pöytään :heart: