Nyt on jotain vinksallaan.

Minä joka en koskaan viitsisi ottaa mitään lääkkeitä vaikka kuinka sattuisi nautin tänään siitä olosta minkä Panacod sai aikaan :eek: Ei vienyt migreeniä pois mutta se olotila. Olisin ollut valmis ottamaan lisää :ashamed:

Muutenki ihan paska olo ollu eilisestä asti |O

aa
Niin kyseessähän on lääke, jota monet narkomaanit käyttää juuri tuon kivan olon vuoksi.
Että en suosittele kys. lääkettä tavalliseen särkyyn ja migreeniin voi aivan hyvin kokeilla tavallista särkylääkettä tai sitten ottaa kunnon migreenilääkkeen eikä tuollaista panacod hommelia ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Niin kyseessähän on lääke, jota monet narkomaanit käyttää juuri tuon kivan olon vuoksi.
Että en suosittele kys. lääkettä tavalliseen särkyyn ja migreeniin voi aivan hyvin kokeilla tavallista särkylääkettä tai sitten ottaa kunnon migreenilääkkeen eikä tuollaista panacod hommelia ollenkaan...
Minulle on panacod määrätty migreeniin sen takia että särkylääkkeet ei auttaneet enkä saa täsmälääkettä nyt imetyksen aikana käyttää =)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Oletko ennen käyttäny lääkkeitä, jossa on codeiinia?
Mies sanoi samaa kun jonkunaikaa söi Panacodia, etä olo oli tosi kiva, olis ollu kiva syödä niitä vaikka ei enää oikeastan tarvinnu.
En siis yleensäkään kovin usein käytä kipulääkkeitä. Migreeni on ainoa kipu mitä lääkitysen ja nyt eilen otin 2x 600mg buranaa ja vielä tänään sama pääkipu joten otin tuon panacodin. Ennen tuo veteläolo mikä siitä tulee on lähinnä tuntunu kamalalta. Mut nyt kun muutenkin paska olla ni se oliki jotenki ihanaa :D Ja tuotakin siis joudun käyttämään yleensä kerran kahdessa kuussa tms. Eli en mitenkään usein.
Mutta ei se tuota pääkipua edes vieny pois :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Mies sanoi samaa kun jonkunaikaa söi Panacodia, etä olo oli tosi kiva, olis ollu kiva syödä niitä vaikka ei enää oikeastan tarvinnu.
En siis yleensäkään kovin usein käytä kipulääkkeitä. Migreeni on ainoa kipu mitä lääkitysen ja nyt eilen otin 2x 600mg buranaa ja vielä tänään sama pääkipu joten otin tuon panacodin. Ennen tuo veteläolo mikä siitä tulee on lähinnä tuntunu kamalalta. Mut nyt kun muutenkin paska olla ni se oliki jotenki ihanaa :D Ja tuotakin siis joudun käyttämään yleensä kerran kahdessa kuussa tms. Eli en mitenkään usein.
Jos käytää harvoin, se varmaan menee enmmän päähän.

Jos käytää harvoin, se varmaan menee enmmän päähän.
Tosi harvoin sitä siis käytän
=) En mikään narkomaani ole :D

Kuinka teillä muilla kyseinen lääke vaikuttaa? Itse otin äsken toisen ja taas on hartioista alaspäin ihan "vetelä" tunne :whistle:
Tuttu tunne kun joskus ite joutunu käyttämään kodeiinilääkkeitä.

Joutusin varmaan tosi helposti kodeiinikoukkuun kun ne rentouttaa niin mukavasti, normielämässä oon kuitenkin aikamoinen sähköjänis.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Kuinka teillä muilla kyseinen lääke vaikuttaa? Itse otin äsken toisen ja taas on hartioista alaspäin ihan "vetelä" tunne :whistle:
Tuttu tunne kun joskus ite joutunu käyttämään kodeiinilääkkeitä.

Joutusin varmaan tosi helposti kodeiinikoukkuun kun ne rentouttaa niin mukavasti, normielämässä oon kuitenkin aikamoinen sähköjänis.
Voikohan noihin tosiaan tosta vaan jäädä koukkuun? :eek: Yleensä vihaan lääkkeitä mutta nyt kun mieli muutenkin huono niin nautin tuosta olosta mikä on huolestuttavaa :D

Mä sain joskus respalle panacodeja.. itkua väänsin ku ne loppu, mut se oli ihan psyykkistä itsensä koukuttamista niihin kun tuli kiva fiilis ja kipu helpotti.
Ja ennen tota kokemusta mä aina nauroin kun oli juttuja et kipulääkkeisiin jääny muka koukkuun...

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä sain joskus respalle panacodeja.. itkua väänsin ku ne loppu, mut se oli ihan psyykkistä itsensä koukuttamista niihin kun tuli kiva fiilis ja kipu helpotti.
Ja ennen tota kokemusta mä aina nauroin kun oli juttuja et kipulääkkeisiin jääny muka koukkuun...
Hui hitto. Onneks niitä ei ole ku kolme jälellä, täytyy viivytellä reseptin uusimista :D

vieras
Mulla tuli ihan hirveä kipua pallean kohdalle kun viimeisilläni odotin kuopusta ja sain panacodia ei auttanut kuin puoleksi tunniksi. Sappi kuvattiin mut kiviä ei ollut mitä epäilivät.

TheUnforgiven
sama homma..kerran olin kipeenä tädilläni käymässä ja sen piti antaa panadoli niin ano panacodin vahingossa..herranjumala mikä olo..kyllä hävis kivut ...ja tuli sellanen vetelä hyvä olo..hyi..tollasia enää en ota

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli ihan hirveä kipua pallean kohdalle kun viimeisilläni odotin kuopusta ja sain panacodia ei auttanut kuin puoleksi tunniksi. Sappi kuvattiin mut kiviä ei ollut mitä epäilivät.
Teho on kyllä aika lyhytaikasta, ja nyt ei tehonnut siis ollenkaan :/ Ja tuota kipua pallean kohdalla on tuntunut minullakin mutta vasta sen vetelän olon jälkeen :D

Mun mies sai nielurisa/nielupaiseen leikkauksen jälkeen lääkkeeksi Panacodia. Mies ei missään vaiheessa sanonut, että olisi minkäänlaisia tuntemuksia ollut, kivun kyllä vei pois.
Äiti syönyt selkäleikkauksen jälkeen hermosärkyyn samaista lääkettä jo reilut 8 vuotta päivittäin. Ottaa lääkkeen vain iltaisin. Jos aamuilla ottaa, niin sanoo että on jotenkin turta olo koko päivän.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teho on kyllä aika lyhytaikasta, ja nyt ei tehonnut siis ollenkaan :/ Ja tuota kipua pallean kohdalla on tuntunut minullakin mutta vasta sen vetelän olon jälkeen :D
Koita jaksella ja mene uudestaan lääkäriin jos ei auta noi lääkkeet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
Ihan kuule sairaalassa niitä annettiin. Olin sen kivun takia siis 3pv sairaalassa. Buranaakin antoivat. Jollet usko ni kysy sieltä synnäriltä. Sitä mulle kuitenkin syötettiin!

Yhteistyössä