nyt on ihan sellainen fiilis, että haluaisi tulla pelotelluksi :D joten.. pinotaanko OUTOJA KOKEMUKSIA, KARMEITA TARINOI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotikummituskin kävi pitkästä aikaa toissailtana talon kulmalla tupakalla... varmaan minua piristämässä, kun äijä ei ole kotona.=)
Meille siis tulveksii tupakanhajua sisään toisinaan. Ei ole naapureita niin lähellä, että sieltä tulisi, eivätkä nuo edes polta. Ilma voi olla tyyni tai tuulinen, sillä ei ole merkitystä. Eikä täällä todellakaan ole ihmisiä lähimaillakaan.

Tupakoitsija on pieni, harmaatukkainen mies, jonka hiukset töröttävät niskasta, päällään hänellä on harmaa villapaita, jossa on napit olalla, hän polttaa Työmies-tupakkaa. Hymyileväinen, hieman ilkikurinen. Nimenkin tiedän.

Naapurin isäntävainaa, siis.

Äitini oli yksin edesmenneen isäni kodissa. Sängyn vierelle tuli vanha mies katsomaan vierasta. Äiti kysyi myöhemmin minulta kuka se oli. Minä puolestaan kysyin samassa pihassa nuoruutensa viettäneeltä tätiltäni onko pihassa joskus asunut kyseinen mies, kerroin vaatteista, parrasta, ulkoasusta. Tätini innostui, olinko löytänyt kuvia isäni papereista. Jouduin tuottamaan pettymyksen, mutta sain kuulla että kyseinen vanha herra oli asunut tilalla vuosisadan alussa.
Itse en miestä ole nähnyt, mutta kun aina kun jäin sinne itsekseni, tunsin rauhan laskeutuvan pihapiiriin. Ihan kuin vain minulla olisi lupa olla siellä mutta ei muilla.

Mulle tapahtunut TOSI OUTO juttu ihan pari päivää sitten. Ja on tosi juttu:
Voileipä putosi kädestäni ja se osui maahan VOIPUOLI YLÖSPÄIN!
Vieläkin mietin miten toi on mahdollista ja kylmät väreet menee kun ajattelen onko tossa jotain pimeitä voimia taustalla.

Thaimaassa, edellisessä asunnossamme käveli yöllä länsimainen mies, aluspaidassa ja boksereissa, kaljuuntuva, silmälasipäinen pitkä mies. Kävi vettä hakemassa keittiöstä. Nimeltään Bill.

Ei kai siinä muuta, kuin että talossa siis asuimme vain me.

Muutama päivä, ehkä viikko, kului ja posti toi William XXXX:lle osoitetun kirjeen. Kun asiaa selviteltiin, sain kuulla, että Bill oli kuollut, eikä kukaan ollut tehnyt ilmoitusta postiin...

NO HYI!!! minä en olisi jäänyt tuollaiseen kämppään sekunniksikaan! :O

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22232198:
pistetään vähän komikkaakin joukkoon: yhtenä hämärtyvänä iltana kävelin olohuoneeseen ja säpsähdin , kun kalpea isopäinen hahmo heilui parvekkeella ihan ikkunan takana.. noh, eihän sinne mikään humanoidi ollut laskeutunut vaan taapero oli jossain välissä piipahtanut partsilla ja jättänyt ilmapallon jälkeensä :laugh:

vappupallot on saatanasta :laugh: :laugh:

Yhteistyössä