NYt on huumori tukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Mun mies tekee todella rankkaa fyysistä työtä, joten on ymmärrettävästi tosi väsynyt töiden jälkein. Olen yleensä sitten lähtenyt ainakin parina päivänä viikossa lasten kanssa pois kotoa, jotta saa mies levätä rauhassa illan. Nyt tosin ollut muutaman viikon tauko oman väsymykseni takia, en ole jaksanut lähteä minnekään, kun alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys painaa päälle.
Tänään taas lähdin lasten kanssa illaksi pois kotoa, ja pyysin miestä sen verran auttamaan jos tiskit laittaisi.
Pikkuasia, mutta sieppaa. Mies kuorsasi täyttäpäätä kun tulin kotiin, tiskit laittamatta, ja eilen niin kovasti luvattu "hempeilyhetki" taatusti unohdettu.
Jotenkin pisti vaan ärsyttämäään se, että mä annan miehelle omaa aikaa rentoutumiselle kotona, mutta se ei sen vertaa vaivaudu, että tiskit laittaisi.

Kiitos, helpotti purkautua.

niiih... tommosiahan ne tuppaa olemaan :P sillon kun olin vielä kotona pojan kans ja mies töissä niin lähdin joka ilta pojan kanssa pariks tunniks pois. Mutta kyllä mä odotin / oletin että sitten mies tekee illalla ruuan , tiskaa, jotain nyt ainakin. Ja kyllä se tekikin.

no ei helvetti. jos se saa koko illan olla yksin, siis monta tuntia, niin meneekö se siitä työnteoksi, jos tiskit laittaa. Ettei mun tartte niitä illalla alkaa laittamaan enää.

[QUOTE="vieras";22669429]Onko sulla ap millon lepohetki?[/QUOTE]

Olisko siitä nyt reilu kolme viikkoa. siihen asti kävin säännölisesti harrastamassa pari kertaa viikossa, mutta jouduin sen lopettamaan.

Ihan vaan lepoa, siis fyysisestikin, taisi olla joskus alkusyksystä. Oli silloin vapaa viikonloppu, tosin osin sitä varten, että sain rauhassa siivota.

Kuulostaa niin tutulta... Mä olen itse sairaslomalla raskauden takia ja mies se vain lepää, koska käy raskaassa työssä. Meillä siis sama meininki, pitäisi hoitaa lapset, siivota koti ja lääkäreiden mukaan levätä, mutta mies ei jaksa kuunnella turhaa narinaa kivuista yms...

tympii sekin itseasiassa, että parina päivänä olen valitellut, että meinaa nukahtaa pystyyn. siis oikeasti meinaan. eilen meinasin jopa terveyskeskuksen odotusaulassa nukahtaa, kun yhtä lapsista olin käyttämässä.
Ja pari kertaa viimeviikolla mies on mennyt itse suoraan nukkumaan, syötyään, kun olen ruokapöydässä puhunut, että väsyttää niin että oksettaa. Ok, mies on ollut itsekin kipeä, muta kuka se käskee kipeänä mennä töihin, ei oikein jaksaisi sen takia sääliäkään. Vihastuttaa vaan.

PItäisi kyllä miehellekin sanoa, ei vaan ole "uskaltanut" ottaa puheeksi, sen verran hormonihirviö olen, pieni ärtymys kasvaa hetkessä suureksi sodaksi, joten koitan vältellä aiheita, mikä saa noita-akan itsestäni esiin.

[QUOTE="vieras";22669555]Mä en vaan edes käsitä sitä et miks pitää kenenkään lähteä pois "jaloista" omasta kodista et mies/tai vaimo saa rentoutua???:O[/QUOTE]

Huomattavasti on hiljaisempaa ja rauhallisempaa, kun vie lapsilauman muualle. Tiedän, että se on mukavaa olla omassa rauhassaan välillä, joten haluan sitä täydellistä rentoutumistakin antaa miehelle. JA sitä ei mun mielestä yks tiskikoneen tyhjennys ja täyttä pilaa.

[QUOTE="a.p";22669582]Huomattavasti on hiljaisempaa ja rauhallisempaa, kun vie lapsilauman muualle. Tiedän, että se on mukavaa olla omassa rauhassaan välillä, joten haluan sitä täydellistä rentoutumistakin antaa miehelle. JA sitä ei mun mielestä yks tiskikoneen tyhjennys ja täyttä pilaa.[/QUOTE]

No sitä eivoi kieltää, etteikö olisi varmasti rauhallisempaa.... meillä 3 lasta ja ei kyllä tulis mieleen että mies odottaisi, jotta ottaisin lapset ja lähtisin jonnekin muutamaks tunniks et herra saa rentoutua... Ja eipä ole koskaan kyllä tullut edes mieleen et mies tekis samoin...
Me rentodutaan ihan kaksin kun lapset on saatu nukkumaan.

mä en siedä miehiä jotka on noin omahyväsiä. molempien kuuluu saada levätä ja molempien pitää tehdä kotitöitä ja auttaa toinen toisiaan. en mä siedä naisiakaan jotka nakittaa kaikki hommat miehille. raivostuttavaa. ja puhuminen suoraankaan ei varmaan auta?

[QUOTE="vieras";22669598]No sitä eivoi kieltää, etteikö olisi varmasti rauhallisempaa.... meillä 3 lasta ja ei kyllä tulis mieleen että mies odottaisi, jotta ottaisin lapset ja lähtisin jonnekin muutamaks tunniks et herra saa rentoutua... Ja eipä ole koskaan kyllä tullut edes mieleen et mies tekis samoin...
Me rentodutaan ihan kaksin kun lapset on saatu nukkumaan.[/QUOTE]

ei mies sitä vaadikaan, omasta halustani sitä teen. Mutta alkoi tökkimään se, ettei näytä sitä arvostavan.

Yhteistyössä