Nyt olisi "vapaapäivä", mitä tekisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Käytin "" näitä koska tarkoitus olis kuitenkin pysyä kotona, käydä rauhassa suihkussa, syödä aamupalan, sitten tiedossa on ainakin pyykien pesua, joululahjojen paketointia ja ruoan laitoa, mutta mitä muuta tekisin (oletus että tämän kaiken jälkeen jää aikaa)

Viimeaikoina oon ollut henkisesti aika kovilla ja nyt tekis mieli va ottaa vähän rauhallisesti, mutta niin että siitä nauttii...

Mitä muuta tekisin?

Mikä mies? Eikös se ollut sinun tapaus viime vloppuna? Annoitko anteeksi?
Kuuma kaakao ja lähdet shoppailee sekä yrität saada itsesi hymyilemään. Kyllä se siitä

[QUOTE="pumpula";27694239]Mikä mies? Eikös se ollut sinun tapaus viime vloppuna? Annoitko anteeksi?
Kuuma kaakao ja lähdet shoppailee sekä yrität saada itsesi hymyilemään. Kyllä se siitä[/QUOTE]

juu, oli se mun tapaus, anteeksi en antanut, enkä varmaan unohda koskaan, mutta kyll me vielä saman katon alla asutaan. muuta ei toistaiseksi voi, se satuttaisi lapsia liika, mielummin nielän ulpeyteni ja yritän selvittäää asiat kuin juoksen pakoon. alle 4v lapset eivät kuitenkaan pysty ymmärtämään miksi yhtäkkiä äiti ja isä eivät asu yhdessä....

juu, oli se mun tapaus, anteeksi en antanut, enkä varmaan unohda koskaan, mutta kyll me vielä saman katon alla asutaan. muuta ei toistaiseksi voi, se satuttaisi lapsia liika, mielummin nielän ulpeyteni ja yritän selvittäää asiat kuin juoksen pakoon. alle 4v lapset eivät kuitenkaan pysty ymmärtämään miksi yhtäkkiä äiti ja isä eivät asu yhdessä....

Lapset aisitivat helposti vanhempien välisen jännityksen. Älä kiduta itseäsi jos aavistat että et pysty anteeksi antamaan. En tietenkään sinun tilannetta tunne mutta joitain tapauksia työssäni kohdanneena jos miehesi lapsia rakastaa ja haluaa osallistua kasvatukseen suosittelisin yhteishuoltajuutta, jos tiedät että hän ei lasten kanssa pärjää niin selviät kyllä itse. Apua kyllä saa.

Voin lämpimästi suositella Vantaan seurakuntien eli Kirkon perheasiain neuvottelukeskusta. Toimipisteet on Tikkurilassa ja Myyrmäessä. Terapeutit eli perheneuvojat ovat oikein hyvin koulutettuja huippuammatilaisia ja palvelu on maksutonta.