Nyt olis satamiljoonaa kysymystä päivähoidosta... Tai kaikesta siihen liittyvästä. Jelppikää...

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
Alkuperäinen kirjoittaja tia:
Meillä on mukana tarvittavat vaatteet ja teippivaipat aina mukana.
Poika on 4.5v pitää tarhassa vaippaa.

Ei juma, kenen 4½ v on vielä vaipoissa??? Mun lapsen tarhassa ei yksikään 3 vuotiaistakaan oo enää vaipoissa :D

Ei kaikki lapset kehity samaan tahtiin. Meilläkin poika oppi vasta vähän yli neljä vuotiaana päiväkuivaksi ja ikää on nyt karvaa vaille 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Tuosta aikataulusta....
Meilläkin on aina ollut epäsäännölliset hoitoajat, vaihtelevat siis melkein päivittäin. Olenkin tehnyt hoitoon aina listan (n. kk kerrallaan tai jotain) jossa on selkeesti esim:
Ma 1.7. 8.45 - 15.30
Ti 2.7. 9 - 16.16
jne.
Siinä siis huomioitu matka-ajat myös. Ei tarvii niitten sitten arvailla sun lukkarin perusteella, että mihin aikaan tulet.

Mutta kyselet siis kaikkee mahdollista kun käytte siellä.
Ja syyllisyys nurkkaan! :hug:

Ok, toi olikin hyvä idea.

Mun pitää kirjottaa paperille nämä kaikki sitten. En mä muuten muista kun hirvittää koko homma niin paljon.

Ottaa vähän turhankin koville. Tätä se sitten teettää kun on pienten kanssa 24/7 eikä käy koskaan missään :xmas:

Minä tein exelillä omalle koneelle taulukon jonka vasemmassa reunassa oli pystyssä numerot 1-31 ja aina numeron perässä lokero kellon ajoille. Sitte vaan joka kuukausi täytin oikean päivänumeron perään kellonajat ja kuka hakee jos joku muu kuin itse. Sitte vaan tulostus ja reppuun.

Yhteistyössä