Nyt olis kyssäri modeille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Huomasin lukituksi tuon itsensä viiltely-ketjun.
Miksi se lukittiin?
Mitään sellasia kommentteja ei ainakaan ollut..
Vai oliko niitä poisteltu?

Tuli vaan tunne, että miks kummassa tollasesta asiasta ei saa keskustella..?

Ketju lukittiin koska aihe on sellainen josta helposti saadaan "vääränlainen" ja tosiaan siitä voipi joku saada jopa kiksejä. Tietty voidaan kokeilla mitä keskustelu aikaansaa eli että se avattaisiin?!

Lukituksella ei ollut mitään tekemistä avauksen aloittajan kanssa.

T. Moderaattorit

mä arvaan että samasta syystä kuin kaikki Pro ana sivustot suljetaan.
(eli samaa ku savanna jo sano)

Samperi: vaikka en ketjua lukenutkaan niin tajusin että susta kyse. älä tee niin. mä tiedän että se auttaa hetkeks ja sen semmosta, mutta... se voi olla vaarallista. ja mä en halua että sulle käy huonosti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikä tietenkään modet vastaa :headwall:

Katsos, ei niiden tarvi, ei ne ole velvollisia meille mitään sanomaan :whistle:

Kiitos luottamuksesta :/

Aika kurja veto laittaa tuollainen vastaus.
Marttyyrityyliin..
Pakko teidän on myöntää, että kohtalaisen diktaattorimeininki, kun asiallisen, joskin aran aiheen keskustelu lukitaan, ja siihen ei anneta ao. ihmisille mitään selityksiä.

*muoks.jahas vastaus saatiinkin.
Mutta aika kyseenalaista sulkea keskusteluja ainoastaan siksi, että "se saattaa" muotoutua vääränlaiseksi...

nyt heräsi uteliaisuus eli vastaako modet nykyään keskusteluissa yhteisen nikin takaa yhteisesti vai käyttääkö modet vielä omia nikkejä vastatessaan tai puuttuessaan keskusteluun moden roolissa. KUn olin näkevinäni jonkun moden ihan omalla nikilläänkin tänään. eli haluaako joku suojautua näin vai onko tämä yleinen tapa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
nyt heräsi uteliaisuus eli vastaako modet nykyään keskusteluissa yhteisen nikin takaa yhteisesti vai käyttääkö modet vielä omia nikkejä vastatessaan tai puuttuessaan keskusteluun moden roolissa. KUn olin näkevinäni jonkun moden ihan omalla nikilläänkin tänään. eli haluaako joku suojautua näin vai onko tämä yleinen tapa?

Mun mielestä sekä että.

Ketju lukittiin koska aihe on sellainen josta helposti saadaan "vääränlainen" ja tosiaan siitä voipi joku saada jopa kiksejä. Tietty voidaan kokeilla mitä keskustelu aikaansaa eli että se avattaisiin?!

T. Moderaattorit

Siis ihan pakko sanoa, että en todellakaan edes ajatellut, että aloitukseni olisi sellainen, josta joku saisi kiksejä
Olisi ollut mukava kuulla muidenkin kokemuksia ja "tukea" asiasta

T. Moderaattorit

on muuten ihan tasan varma että kukaan ei ala viiltelemään itseään sen takia että jossain nettipalstalla puhutaan asiasta. Ja jos joku saa kicksit viiltelyketjun lukemisesta, niin se ihminen on kyllä jo ihan tasan sen verran seko että jos se viiltelyn aloittaa, se tekee sen ihan satavarmasti ilman kaksplussan ketjujakin :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

T. Moderaattorit

on muuten ihan tasan varma että kukaan ei ala viiltelemään itseään sen takia että jossain nettipalstalla puhutaan asiasta. Ja jos joku saa kicksit viiltelyketjun lukemisesta, niin se ihminen on kyllä jo ihan tasan sen verran seko että jos se viiltelyn aloittaa, se tekee sen ihan satavarmasti ilman kaksplussan ketjujakin :|

Kärsäpärstäinen Mistäs sä sen tiiät!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Yhteinen nimimerkki luotiin meille myös tavallaan 'suojaksi' ja sitä käyttävät myös ylläpidon ihmiset moderoidessaan -sekä yksityisviestien lähettämiseen/lukemiseen.
Tuolla nikillä voi siis samanaikaisesti olla montakin modea + ylläpidon väkeä. =)

T. Moderaattorit

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1188433

Ei ole vielä poistettu lukitusta.

Laitoin tuohon toiseenkin ketjuun viestiä, jos siis ketju lukitaan sen vuoksi että keskustelu saattaa muotoutua tietynlaiseksi tai joku voi saad akicksejä niin oitis sitten lukkoon kaikki mielialalääke- ja päihderiippuvuusketjut! Osissa luetellaan jopa lääkkeiden nimetkin!

Yhteistyössä