Tällä hetkellä olen vielä naimisissa. Yhteistä taivalta on 10 vuotta mutta eroa olen miettinyt jo pitkän ajan eli 1-2v. Olemme keskustelleet aina asioista kun joku on kaivertanut mieltä ja jostain on jatkoa saatu suhteellemme. Lapsia meillä 9, 7 ja kohta 3 vuotias. Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen etten löydä enää ratkaisua miten voitas jatkaa. Enka oikein jaksa enää yrittää kun tunteet alkaa olla aika lopussa toista kohtaan. Olen väsynyt ainaiseen yrittämiseen että josko tämä muuttus. Yleensä keskutelujen jälkeen saattaa olla 1-2kk hyvin mutta sitten palaa normaaliin.
Tällä hetkellä mietin että miten tulen pärjäämään rahallisesti jos nyt päätän lähteä yhteisestä kodista eteenpäin lasten kanssa. Yhteishuoltajuutta haluan lapsilleni.
Meillä on 2 autoa, oma talo joka on homerempassa johon on otettu aikoinaan laina ja nyt uusi. Kaikki on mieheni nimissä. Kysyms onkin että jos on naimisissa niin puolittuuko velat plus omaisuus automaattisesti vaikka nimiä ei olis? Jos veloista tulis puolet mulle maksettavaksi niin miten ihmeessä tulen pärjäämään?
Mitä tukia on mahdollista saada?
Tällä hetkellä mietin että miten tulen pärjäämään rahallisesti jos nyt päätän lähteä yhteisestä kodista eteenpäin lasten kanssa. Yhteishuoltajuutta haluan lapsilleni.
Meillä on 2 autoa, oma talo joka on homerempassa johon on otettu aikoinaan laina ja nyt uusi. Kaikki on mieheni nimissä. Kysyms onkin että jos on naimisissa niin puolittuuko velat plus omaisuus automaattisesti vaikka nimiä ei olis? Jos veloista tulis puolet mulle maksettavaksi niin miten ihmeessä tulen pärjäämään?
Mitä tukia on mahdollista saada?