Nyt olis hyvät neuvot tarpeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HE82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HE82

Jäsen
02.06.2007
311
9
18
Auttakaa mua!

Mulla on menossa taistelu talitiaisten kanssa. Ne on jostain syystä päättäneet tuhota meidän makuuhuoneen ja keittiön tuuletusikkunoiden hyönteisverkot! :kieh: Roikkuvat verkoissa ja nakertavat reikiä. Tuhoa on saaneet jo aikaseks ihan kunnon kokosten reikien verran ja mietin tässä että millä ihmeellä ne saa lopettamaan sen? En jaksais koko ajan juosta ikkunasta toiseen hakkaamassa kun se ei näytä auttavan |O

Ilmeisesti olisivat sisälle tulossa...Inhoan lintuja niin paljon, että ajatuskin siitä, että ne roikkuvat noissa ikkunoissa puistattaa :headwall: :x

Onko olemassa mitään millä ne vois karkottaa? Myrkyttää kun niitä ei kuitenkaan voi... :/

tee muutama lelukissa ja laita roikkumaan ikkunoiden eteen... fammoni aikanaan teki sellasia ja laitto mansikkamaan aitaan roikkumaan että varisket pysy poissa.

tai sitten laita niille joku ruokintapaikka jonnekkin kauas ikkunoista...

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
kävi mieLessä ett jos niien mielestä sielä on jotain 'syötävää'.. auttasko tiskiaineveellä pesu/kosteella pyyhkäsy?

Mä mietin myös tätä että jos ovat ruoan puutteessa, mutta ovat kyllä kaikki niin pulleita palleroita että en sitten tiedä :/ Voiskohan auttaa jos sivelis sitruunamehua verkkoon? :/

Yhteistyössä