Nyt olen sitten yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
En voi uskoa tätä. Laskettu aika kolmannelle lapsellemme on kuukauden päästä ja nyt mies sitten päätti muuttaa pois ja jättää minut yksin tänne, kipujeni, supistusten, kyynelten ja kahden alle 3 v. lapsemme kanssa. Tarvitsee kuulemma omaa aikaa... jäi kuitenkin jo eilen kiinni valehtelusta ja pettämisestä (vaikkei välttämättä fyysistä). En tiedä enää mitä tehdä, mitä ajatella. En voi syödä tai nukkua. Itken vain.

voi että, miten näitä nyt tuntuu olevan niin paljon... voimia sinulle, koetahan kuitenkin jaksaa ja pyydä lastenhoitoapua, jottet liikaa rasita itteäsi. Ja ainakin syöt vaikka mikä olisi, vaikka sit edes vauvan vuoksi.

Harmin harmi, mistä näitä tällaisia miehiä oikein sikiää? Kerrassaan vastuutonta ja lapsellista toimintaa, ei voi edes mieheksi sanoa ihmistä joka näin käyttäytyy. Voimia!

Todella harmillista.Mutta voisiko olla,että miehelle on tullut pakokauhu?Noin monta pientä lasta lyhyellä välillä on varmasti raskasta kaikille.Onko lapset kaikki yhdessä haluttu?

Ensimmäinen oli vahinko mutta itseäni ei haitannut yhtään, toinen oli suunniteltu, mies sitä ehdotti mutta jälkeenpäin kieltänyt sen ja sanonut että suostui vain minun takia (vaikkaen sitä millään tavalla "anellut"...) ja kolmas oli vahinko mutta olin siitäkin iloinen. Onhan se raskasta kaikille mutta aikuisina oletin että vastuu kannetaan ja siitä nautitaan. En ikinä kuvitellut, että kävisi näin.

Yhteistyössä