Nyt ois viimeiset hetket sille aikakoneelle?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
:attn: :attn: Joku sitä mulle lupas muutama viikko sit lainaan, mut vielä en ole saanu... =) Alkais olla viimeiset hetket saada se, jos joltain löytys.

...kaavinta huomenaamuna... Menisin takaspäin ja käskisin nämä nukkumaan. No action, vaan mars heti nukkumaan. Jättäkää väliin, ei kannata... :xmas:

Jos joltain löytys sitä konetta, pääsisin opastamaan itseäni tuonne menneisyyteen... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Voi muru :/ :hug: :heart:

Joh. Pyllystä. Mut minkäs teet. Vitutuksen määrä vaan on sanoinkuvaamaton tällä hetkellä... :xmas:

No ihan varmasti :hug:
Mitään järkevää ja lohduttavaa en nyt oikein osaa sanoa :/ :hug:

Voi muru :/ :hug: :heart:

Joh. Pyllystä. Mut minkäs teet. Vitutuksen määrä vaan on sanoinkuvaamaton tällä hetkellä... :xmas:

No ihan varmasti :hug:
Mitään järkevää ja lohduttavaa en nyt oikein osaa sanoa :/ :hug:

Emminäkää. Mut sithän meitä on kaksi. :D Kuis mussuille tänää? Onko täällä ketju?

Emminäkää. Mut sithän meitä on kaksi. :D Kuis mussuille tänää? Onko täällä ketju?

Eipä oo näkyny...
Täällä mä alan parantua kauheesta flunssasta ja poika taas vissiin alottaa |O

Eipä oo näkyny...
Täällä mä alan parantua kauheesta flunssasta ja poika taas vissiin alottaa |O

Ja kun poika lopettaa, mies alottaa ja sit kun mies lopettaa, sä voitkin ottaa jo uusintakierroksen... :| En tosin ennusta. :xmas:

Mä koitan tässä viettää hetken vapaata, pitäs töitä jatkaa. Mut tartteis kai käydä päikkäreillä välissä, kun aamulla oli tuo aika niin aikasin, et enhän mä osannu nukkua koko yönä sit. Ja ens yönä varmasti kahta enemmän, kun aika on vielä tuntia aikasemmin kuin tänään.

hei oonko mä unohtanut kertoa maailmalle, et en ole aamuvirkku? :xmas:

Ja kun poika lopettaa, mies alottaa ja sit kun mies lopettaa, sä voitkin ottaa jo uusintakierroksen... :| En tosin ennusta. :xmas:

Mä koitan tässä viettää hetken vapaata, pitäs töitä jatkaa. Mut tartteis kai käydä päikkäreillä välissä, kun aamulla oli tuo aika niin aikasin, et enhän mä osannu nukkua koko yönä sit. Ja ens yönä varmasti kahta enemmän, kun aika on vielä tuntia aikasemmin kuin tänään.

hei oonko mä unohtanut kertoa maailmalle, et en ole aamuvirkku? :xmas:

Ei tollasia saa manata :kieh:

Lepää nyt kunnolla... :)

Yhteistyössä