Nyt ois menossa rv 3+4 jos oisin raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu joka haaveilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu joka haaveilee

Vieras
mutta testi näytti negaa. Mulla on ollut huonoa oloa, nippailua alavatsassa, väsymystä, vilua ja itkuherkkyyttä. Liekö sittenkin menkat alkamassa ja kipeeks tulossa...

Mullakin on ollut x kertaa varmoja raskausoireita. Ne on maailman helpoin juttu kuvitella. Aika turha tossa vaiheessa mitään testailla, pettyy vaan jos menkat alkaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hullu joka haaveilee:
mutta testi näytti negaa. Mulla on ollut huonoa oloa, nippailua alavatsassa, väsymystä, vilua ja itkuherkkyyttä. Liekö sittenkin menkat alkamassa ja kipeeks tulossa...

Hei,

mulla myös ollut alavatsakipuja, väsymystä, heikotusta, vilua ja etenkin turvotusta reilun viikon ajan. Vatsa on kuin olisi ilmapallo sisällä. Tein myös raskaustestin tänään ja negatiivinen tuli, mutta nämä oireet ihmetyttävät, sillä menkat ovat minulla aina olleet kivuttomat. Ei siis voi olla menkkakipuja. Katsellaanhan, jos vaikka niitä kuukautisia ei kuuluisikaan perjantaina. Pidän peukkuja myös sinulle!

nää on sitten rasittavia nää tälläset aloitukset!Eihän raskaus vielä tuossa vaiheessa missään kotitestissä näy!Laitatko tuon saman viestin tänne joka kuukausi?

Alkuperäinen kirjoittaja krrohh:
nää on sitten rasittavia nää tälläset aloitukset!Eihän raskaus vielä tuossa vaiheessa missään kotitestissä näy!Laitatko tuon saman viestin tänne joka kuukausi?

Ja hohhoijaa vaan sullekin. Tää viestiketju on omasta mielestäni hyvinkin ajankohtainen itselleni, että kiitos vaan sen aloittajalle. Ja tiedoksi, että kävin tosiaan eilen ensimmäistä kertaa tällä sivustolla, koska koin tarpeelliseksi etsiä muiden kokemuksia mahdollisista raskausoireista. Olen nimittäin itse huolissani noista omista oireistani. Ja nyt kun olen lueskellut juttuja, niin jos en ole raskaana, niin menen lääkäriin tutkimuksiin mikä mun massua vaivaa. Ei nimittäin ole normaalisti minkäänlaisia kuukausiin liittyviä kipuja. Että jos sinua ärsyttää tällaiset viestit, niin jätä lukematta ja ole kiltti ja älä kommentoi!!!! Ihme niuhoa tiukkapipoa täällä palstalla. Taidan jättää tämän palstan. En jaksa tuollaista negatiivisuutta.

Ja vielä tiedoksesi, on olemassa testejä, joilla raskaus voidaan todeta käyttöohjeen mukaan jo rv3+3, mutta toki silloin ei varmuudella saa tietää, onko raskaana, jos siis tulee negatiivinen tulos ja testi suositellaan uusittavaksi myöhemmin uudelleen. Positiivinen tulos merkitsee aina raskautta testin mukaan. Että ole hiljaa jos et mitään tiedä.

Aika moni miettii noita asioita, että eipä se haittaa varmaan vaikka niistä keskusteleekin! Parempi ettei ite mieti omassa pienessä päässään kaikkea, sitähän tulisi hulluksi! ü
Itellä ainaki on just nyt ajankohtasia nuo asiat, ja varmasti jokaikisellä naisella jossain vaiheessa elämää. Ja jos epäilee olevansa raskaana, niin se asia vaivaa kyllä yötä päivää mielessä.. et semmosta.. mut mä pidän peukkuja kaikille, toivottavasti onnistaa!:)

Itselleni myös ajankohtainen. Kun otetaan huomioon että nämä ovat suuri asioita. Toiselle siksi ettei haluaisi olla raskaana ja toiselle siksi että haluaisi. Kolmas ei ehkä vielä tiedä.MUtta itselläni on myös tilanne että mahssa outoa "kipua" ollut jo viikon.. Kuintekin jos olen raskaana olen raskausviikolla 3. Turhauttavaa odotella menkkoja, vaikka ei kai muutakaan voi. Siksi on erittäin tärkeää että saa vaihtaa tuntemuksia muiden kanssa.!

Kiitos heille jotka jaksavat kirjoitella ja vastailla ja kertoa omia kokemuksia!

Mä tein itse viime kerralla kotitestin rv 3+4 ja sain tosi tosi hailakan haamun, sellaisen että sai oikein miettiä onko tuossa jotain vai ei. Siitä se sitten vahvistui. :) Voi se vielä ap plussaksi siitä muuttua kun odottelet pari päivää, oireet on ainakin lupaavia!

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Mä tein itse viime kerralla kotitestin rv 3+4 ja sain tosi tosi hailakan haamun, sellaisen että sai oikein miettiä onko tuossa jotain vai ei. Siitä se sitten vahvistui. :) Voi se vielä ap plussaksi siitä muuttua kun odottelet pari päivää, oireet on ainakin lupaavia!

Heh, vasta katsoin ap:n viestin päiväystä... eiköhän ole jo selvinnyt, oliko raskaana vai ei! :D

Meilla testattiin plussa 3+2, eli ennenaikaisesti...ja viela iltapaivapissasta.

viivatesteihin en osaa luottaa, koska kun jotain haluaa niin tuijotan vaikka tunnin sita testia, etta naen siina sen toisenkin viivan...tosin tassa se tuli nopeasta nakyviin...enka jotenkin luottanut siihen tippaakaan.

hain digitestin joka varmisti "pregnant". tietysti asia oli jannittava, mutta rauhallisin mielin viela ootellaan viikko ainakin ja tehdaan viela sitten testi ellei hilloviikot ole alkaneet.

kaikista lapsistani olen saanut "haamun"....en oikeastaan koskaan todella selvasti nakyvaa viivaa :P

pari kiertoa sitten testasin paivaa ennen oletettuja menkkoja ja negaa....mielenkiinnosta testasin viel menkkapaivana ja haalean haalea viiva tuli (tarkistutin asian mieheltani joka on taysin uuno naissa) ja hankin sano et kyl siin nakyy jo pikkasen, mut sitten hillikset alkoikin.heh...mutta nain vahvaa "haamua" en ikina ole testannut, sarjassaan eka kerta sitten kahden ensimmaisen.

mutta sanotaan nain, etta jos menkat alkaa...en kaperry itsesaaliin ja huutele et nyt meni kesken yhyy :) koska tiedan testanneeni "ennen aikoja"

toisaalta minulla oli myos raskaus, joka ei testeis nakynyt...oiskohan sitten toisella kuulla ollut kun pullahti ulos....sellanen aivan hirvea "nahanrepale"...hyih..

Yhteistyössä