Nyt oikein kihisen tässä ärsytyksessä!!!

  • Viestiketjun aloittaja pohjosen äityli harm
  • Ensimmäinen viesti
pohjosen äityli harm
Valivalivali :headwall: :headwall: :headwall:
Ukko tuolla korkkas ja kohta alkaa tekeen mieli baariin.Ei kai siinä,senkus menee.Mut huomen saa yksin lasten kanssa vappua (yrittää)juhlia.En mä vanhalta viinalta haisevaa mummoloihin aio mukaan ottaa.Sen kerran vuodessa kun käydään...
Mua nyt vaan viduddaa ihan kaikki!!!! \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:36 Malviina kirjoitti:
mitäs jos sanoisit siitä ukkelille nyt kun ei vielä oo menny??
Ku en nyt jaksais katella sitä täälläkään ottamassa :ashamed: Vitsit ku sitä tekee itte kaiken niin hiton hankalaksi.Tällä mielentilalla mikään ei oo hyvä...Tyhmä kait sitä vaan on :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:38 Fiona71 kirjoitti:
No, mikä tässä nyt on se suurin ongelma?
Se kun mies ylipäätään juo, vai että sä oot yksin lasten kanssa vai se kyläily?
Se on kun mies juo!Kun viuna vie niin se vie.Lasten kanssa on ihan ok olla,ei siinä mitään.Ja tuo kyläily ärsyttää valmiiksi.Kun mä sinne halua ukkoo ottaa mukaan jos on krapuloissaan.
 
Tiedän tuon tunteen liiankin hyvin!
Koita nyt saaha johonki purettua kiukkuas,kirjoita kirje miehelles(katso sitte huomenna se kirje läpi ja mieti annatko miehesi lukea sitä)! :hug:
Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:38 pohjoisen äityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:36 Malviina kirjoitti:
mitäs jos sanoisit siitä ukkelille nyt kun ei vielä oo menny??
Ku en nyt jaksais katella sitä täälläkään ottamassa :ashamed: Vitsit ku sitä tekee itte kaiken niin hiton hankalaksi.Tällä mielentilalla mikään ei oo hyvä...Tyhmä kait sitä vaan on :headwall:
nii siitä menemisestäkö se on kiinni vai juomisesta, yhtä paljonhan se haisee huomenna vaikka kotonakin juo...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:41 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:38 pohjoisen äityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:36 Malviina kirjoitti:
mitäs jos sanoisit siitä ukkelille nyt kun ei vielä oo menny??
Ku en nyt jaksais katella sitä täälläkään ottamassa :ashamed: Vitsit ku sitä tekee itte kaiken niin hiton hankalaksi.Tällä mielentilalla mikään ei oo hyvä...Tyhmä kait sitä vaan on :headwall:
nii siitä menemisestäkö se on kiinni vai juomisesta, yhtä paljonhan se haisee huomenna vaikka kotonakin juo...
Yleensäkin juomisesta.Ottas pari kaljaa ni ois ok.Mut ottaa ny pari,sit pari lisää,sit hoksaa et ny onki vappu ja kaikki juo,ja juo lisää.Sit haluu baariin,ja mä oon jo sillon nii kybynä,et toibvon et häipyiski.Tuo ukko on nii rasittava kännis,etten millään jaksa sitä katella.
 

Yhteistyössä