Nyt oikeesti joku järki noihin toisten arvostelemisiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dindei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dindei

Jäsen
07.01.2009
513
0
16
Espoo
Täytyypä nyt ihan ääneen ihmetellä miksi täällä pyörii ihmisiä jotka käyvät muita nälvimässä ja arvostelemassa kysymyksiä joihin heiltä tuskin kaivattaisiin kommentteja? Onko naiset tosiaan niin inhottavia ihmisiä kun täällä äkkisältään moni antaa ymmärtää? Välillä tulee luettua joku teksti ja vastauksia siihen ja tulee oikeen paha mieli niistä!!
HERRANJUMALA eikö teillä ole muuta tekemistä vai käyttekö purkamassa pahaa mieltänne tänne!

Tätä saa arvostella kuka tahansa koska jätän säälittävän tylyt kommentit aina omaan arvoon. Suotakoon se heille pikkusieluille ketkä haluavat toiselle pahaa mieltä syyttä suotta!!!

... Sanottakoon lopuksi viellä että onneksi täällä on myös niitä ihania sekä ymmärtäväisiä ihmisiä :hug: Kiitokset heille!

No onhan selvää, että haukkujalla itsellään on jotain pahasti pielessä. Ei itseensä ja elämäänsä tyytyväinen koe minkäänlaista tarvetta ilkeillä muille, niin se vaan on.

Mulla tuli siinä hääpukuketjussa mieleen, että se on se yks ja sama, joka aukoi päätään eri nikeillä. Mutta joo, kyllä itsellekin on tullut se olo monia ketjuja lukiessa, että mun asiani on aikanaan menneet aika hyvin, kun suurin osa läheisimmistä ystävistäni on aina ollut vastakkaista sukupuolta...

Ap ei oo vissiin kauan palstaillut?? :whistle: :D Ja juu, täällä täytyy osata lukea rivien välistä ja n.99% kommenteista jättää huomioimatta. :laugh:
Yleensä uudet ihmettelee, että tottako täällä oikeesti noin karu meno ja meininki.. Ja mistään palstan jutuista ei kannata mieltään pahottaa! Tää on virtuaalielämää.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Mulla tuli siinä hääpukuketjussa mieleen, että se on se yks ja sama, joka aukoi päätään eri nikeillä. Mutta joo, kyllä itsellekin on tullut se olo monia ketjuja lukiessa, että mun asiani on aikanaan menneet aika hyvin, kun suurin osa läheisimmistä ystävistäni on aina ollut vastakkaista sukupuolta...

Mullakin tuli mieleen, että yks ja sama ihminen niitä kommetteja laukoo. Kun sen ketjun aloittaja ei kuitenkaan ollut mikään kammotus vaan ihan tavallinen nainen. Ylipainoa kyllä, mutta ei hän mikään järkele ollut.

Mä olen saanut paskaa monta kertaa niskaan mun naamasta kun olen kuvani tänne laittanut. Omasta mielestä olen aivan tavallisen näköönen nainen enkä mikään rumilus. Mutta taitaa monella tökkiä se nikki siinä...

juu oon mie täällä jo jonkin aikaa pyörinyt ensin oli vauvakuume, sitten odotusaika ja lapsi nyt 8kk eli ihan uusi en ole. Välillä osuu niin silmään jotkut ihan viattomiin kysymyksiin kirjotetut vastaukset. Monesti myös tokasuja että mitä sitä täältä kysyt kysy muualta yms.. tulee vaan mieleen että kuka viitsii täällä päivystellä kommentteja mihin heittää ilkeyksiä. Toki oman mielipiteensä saa ja pitääkin tuoda esille mutta jos korvien välissä liikkuu yksi aivosolu niin menköön muille kun herranjumala VAUVApalstoille niitä huutelemaan..

Onneksi meitä viisaita on täällä myös monia kourallisia matkassa muutenhan täällä ei kestäisi hullukaan lueskellessa :laugh: :laugh:

Mä oon miettinyt tota samaa aika usein, että miksi pitää niin rumasti vastata, miksei voi olla edes asiallinen tai jättää sitten kokonaan kommentoimatta??? Provot on tietysti ihan asia erikseen...

Mulla toimii suodatin ihan hyvin, jätän ihan omaan arvoonsa noi. Se, mikä kyllä joskus ottaa päähän, on se, että hyvä keskustelu lähtee ihan lapasesta kun joku/jotkut jää tappelemaan jonkun vittuilijan kanssa.

Tykkään tosi paljon tästä palstasta ja vajaat 3v täällä pyörinyt. Jonkinlaisen paskasuodattimen oon osannut muodostaa, mutta täytyy myöntää, että edelleen joskus typerät asiattomat kommentit nostaa verenpainetta. Lähinnä tulee paha mieli muiden takia. Omiin alotuksiin kestän ilkeilyt. Joo... tiedän... sääli on sairautta. :D

ja oikeastaan,jos haluu ottaa huumorin kannalta, niin joskus alkaa jo valmiiksi tavallaan naurattaa joku aloitus,jossa on joku "epätäydellinen" ihminen kuvineen,kun tietää jo valmiiksi miten monet ilkeät ja onnettomat ihmiset riemastuu ja repivät perseensä siitä.

"Mitä olette mieltä hääpuvustani ja kuinka lihavana pidätte minua?
:ashamed:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6279869.jpg

tulee vielä huivi päälle joka peittää käsivarret. toivoisin rehellisiä vastauksia."

Rehellistä halusi ja sitä sai

Yhteistyössä