Nyt oikeesti apua! Valmistun kohta enkä ole löytänyt yhtäkään mieluisaa mekkoa ;(( Läskikin olen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viimeinen pyyntöni :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla sama ongelma, paitsi vähän päinvastoin.

Olen 172cm pitkä, todella hoikka ja pitkäraajainen (eli missään jakuissa tms. ei hihojen pituus riitä jos koko muuten sopiva). Vartalo ihan tasapaksu pötkylä, tissejä ei ole (aa-kuppi). Rinnan ja vyötärönympärys samaa luokkaa, kaikki muuten sopivat vaatteet pussittavat rintojen kohdalta ja samalla kinnaavat mahasta.

Mistä löytäisin mekon, jossa näytän kauniilta ja NAISELLISELTA? En halua mitään muodotonta suoraa mallia joka saa mut näyttämään entistä enemmän pojalta ja hukuttaa sen vähäisenkin rintavarustuksen.

Alan kallistua jättämään koko valmistujaisjuhlat väliin. Juhlin täällä kotonani yksin verkkareissa. Vituttaa turhaan kierrellä vaatekauppoja kun ei sieltä tähänkään asti ole ikinä mitään löytynyt. Naisten juhlavaatteissa kun kaikissa se näyttävyys tuntuu perustuvan tissien esittelyyn (joita mulla ei ole). Kyllä itsetunto viimeistään viidennessä kaupassa on jo ihan lytyssä, oma vartalo (jossa muuten ei mielestäni ole mitään vikaa) tuntuu vääränlaiselta ja vituttaa pistää rahaa vaatteeseen, joka on epäistuvuuttaan todella epämukava, jota pitäisi osata korjailla monesta kohtaa että sitä voi käyttää ja jossa siitä huolimatta tuntee itsensä rumemmaksi kuin jossain perus arkivaatteissa.

Hääpukuliikkeissä on usein kaikenlaisia juhlamekkoja ja tietenkin hyvä palvelu. Tekevät myös korjausompelua, niin mekosta tulee juuri sinulle sopivan kokoinen.

[QUOTE="hankey";23687611]Hääpukuliikkeissä on usein kaikenlaisia juhlamekkoja ja tietenkin hyvä palvelu. Tekevät myös korjausompelua, niin mekosta tulee juuri sinulle sopivan kokoinen.[/QUOTE]

Eikä maksakaan kun miljoonan...

Esim. Lindexin olen tsekannut, mutta haluaisin pirteämpää ja kesäisempää. Kovin ovat tummia kuoseja :( Missä kaikki naiselliset asut?! Haloselle voisin kyllä ajella jonakin päivänä. En ole kilojen ja kroppani kanssa yhtään sujut, palvelevaan kauppaan on kynnys astua "näytille".

Käväise sokoksella, näytti että vaikoimaa on. Ihania juhlamekkoja alle 150€ ja kaikkea kokonaisuuteen sopivaa. Lindexin vaateet näyttää halpismekoilta aikuisen päällä, aina, joten unohda.

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/pr/36-86/36-8602.jpg
Tässä olis toinen, tosin kokoja oli vain 44 asti.

Tuohon aikaisempaan mekkoon laittaisin valkoisen tai mustan jakun/neuleen ja mekonväriset kengät tai mustat.

Alkuperäinen kirjoittaja Viimeinen pyyntöni;23687658:
Olisiko netissä joatin putiikkia mistä voisin katsella esim. juhla/hääpukuliikettä? Suomenkielisenä.

googlella varmaan löytyy ooitteet ja sehän oikeastaan riitääkin. Samalla reissulla kun käyt Halosella ja sokoksella, voit pistäytyä sielläkin. ostatko uudet kengät vai onko kaapissa jotkut hyvät? Ota vanhat mukaan jos on. Alusvaatteet? Monissa juhlapuvuissa on avonainen edusta tai takaosa, jos et ajatellut ostaa myös uusia alusvaatteita, laita vanhat valmiiksi päälle.

Jos pasminat yms tuntuvat kalliilta, löydät halvemman varmaan seppälästä tai prismasta.

Yhteistyössä