Nyt oikeesti apua! Bikinirajat...

  • Viestiketjun aloittaja "Paula"
  • Ensimmäinen viesti
"Paula"
Millä ihmeellä saatte bikinirajat ajettua siististi pois? Mulla oli nyt käytössä RFSU(tms)-intiimiajelugeeli ja jälkihoitorasva, uus Gilleten muotoiltu naisten terä, olin varovainen ja silti kaameat punaiset näppylät. Millä te sen oikein teette? Kosmetologisysteemit ei täällä maalla onnistu, kotikonstein on nyt saatava ittensä rantakuntoon. Apua!
 
"aloittaja"
[QUOTE="Tiina";24033198]Muista ajaa karvansuuntaisesti. Ei koskaan vastakarvaan.[/QUOTE]

Mut eihän ne sit lähe?! Ja kun on niin kaamee pöheikkö ettei ilman rillejä oikein näe mihin suuntaan ne kasvaa :) Jestas kun on vaikeeta tää naisen elämä.
 
"vieras"
Veet- voide. Mä saan ihan irveät näpyt höylällä käytti sitten minkälaista tekniikkaa hyvänsä ja minkälaisia aineita ja höyliä. Vahaa kokeilin kerran, mutta sian mustelmia joten en ole uskaltanut kokeilla toisten.
 
"hei"
[QUOTE="aloittaja";24033247]Mut eihän ne sit lähe?! Ja kun on niin kaamee pöheikkö ettei ilman rillejä oikein näe mihin suuntaan ne kasvaa :) Jestas kun on vaikeeta tää naisen elämä.[/QUOTE]

Ne on nimenomaan ajettava karvansuuntaisesti, muuten tulee näppyjä. Eli yleensä vedät reunoilta keskellepäin sillä terällä. Kyllä ne niinkin lähtee ihan tarpeeksi hyvin.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24033262]Veet- voide. Mä saan ihan irveät näpyt höylällä käytti sitten minkälaista tekniikkaa hyvänsä ja minkälaisia aineita ja höyliä. Vahaa kokeilin kerran, mutta sian mustelmia joten en ole uskaltanut kokeilla toisten.[/QUOTE]

Mutta Veet voide-siis toimii sulla? Onko se sitä kauheanhajuista jota muovilastalla lääpitään pois?
 
Jos ei ole mitään haituvakarvaa, niin Veetistä tulee ikävä sänki jo tosi pian. Kasvovesi kuulemma auttaa punaisiin näppyihin, heti ajelun jälkeen. Ite käyn sokeroinnissa ja kyllä sitäkin voi kotona kokeilla - vaikka ite en uskalla.
 
"aloittaja"
Kiitos kaikille vinkeistä! On tää kyllä vaikeeta, kamalinta on se että näppylöiden kestää niin kauan parantua, tätä kokeilua olis kyllä pitäny harrastaa kauan ennen kesälomaa.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24033229]Minkälaisilla? Sattuuko se kovasti..?[/QUOTE]

Mä käytän veetin vahaliuskoja. Leikkaan ne valmiit liuskat pienemmiksi ennen kuin lämmitän käsien välissä ja irroitan toisistaan. Sattuuhan se ekoilla kerroilla ihan julmetusti, mutta kestää paljon kaemmin et karvat kasvaa takaisin, ja ne ohenee kerta kerralta.

Ne karvanpoistovoiteet on ihan karseita. Mahtaa tehdä iholle hyvää, kun karvatkin sulattaa pois... Haisee ihan permanenttiaineelta :X Koitin joskus säärille ja iho ei kestänyt sitä mömmöä.
 
"sondersson"
nypi, ei tule näppyjä. Tosin karvat voi kasvaa sen jälkeen ihon sisään mut ne saa vaikka terävällä neulalla siististi ulos kun on varovainen. Ja joku, olikohan sinkkivoide, vähentää sisäänkasvua.
 
..
Veetistä tulee vähemmän näppylöitä, joten pystyy myös uusimaan käsittelyn nopeammin. Mulla ainakin höylän kanssa paikat on kunnossa vaan sen ajelupäivän ja sitten seuraavat 5 päivää näppylöitä ennen kuin pystyy taas ajelemaan. Veetin kanssa on vähän nopeampi "kierto" eikä näppylöitä ylipäänsä siis tule niin paljoa.
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";24033427]Mä käytän veetin vahaliuskoja. Leikkaan ne valmiit liuskat pienemmiksi ennen kuin lämmitän käsien välissä ja irroitan toisistaan. Sattuuhan se ekoilla kerroilla ihan julmetusti, mutta kestää paljon kaemmin et karvat kasvaa takaisin, ja ne ohenee kerta kerralta.[/QUOTE]

Mulla ei lähtenyt näillä ainuttakaan karvaa, mutta kerros ihoa kyllä.
 
Aja
ja jälkeen päin rasvaa vauvojen sinkkivoiteella. Ja joo, ei lähde karvat myötäkarvaan ajaen, eikä Veet-voiteella, eikä muuten edes vahalla, jos niitä on PALJON. Kokemusta on...
 
"vieras"
[QUOTE="sondersson";24033452]Mulla ei lähtenyt näillä ainuttakaan karvaa, mutta kerros ihoa kyllä.[/QUOTE]

Mulla on käynyt muutaman kerran noin, että vaha on jäänyt ihoon ja käteen on jäänyt pelkkä paperi, lähinnä ensimmäisillä kerroilla kun tekniikka oli vähän hakusessa.
 
parturi
Mä en ymmärrä, miks kaikki tuhtaa näiden veetien sun muiden kanssa. Olen jo ainakin 10 vuotta hoitanut homman vaimoni puolesta erilaisilla sähkökoneilla, eikä näpyn näppyä ole koskaan ilmestynyt. Ehkä tämä pitää tehdä vähän useammin, mutta homma ei ole kummoinenkaan. Sitäpaitsi pidän siitä ;-)
 

Yhteistyössä