Nyt, nyt, NYT saa luvan loppua tällanen touhu!

  • Viestiketjun aloittaja kyllästynyt orja
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt orja
Ihanaa kuulla muitten onnistumisista, ne saa uskomaan että kyllä mäkin pystyn! :) Tänään on tosiaankin ollut hermo entistä kireämmällä. Sisko tuli kylään ja kysyi sitten että käydäänkös tupakilla. Mietin ja mietin mutta sanoin lopulta että "ei, en tuu kun mä en enää polta". Meinasin kyllä mennä, ja yhden kerran sitten menin parvekkeelle mukaan mutta huomasin ettei edes tehnytkään mieli tupakkaa!

Tähän hermojen kiristelyyn kyllä olisi kiva keksiä jokin keino millä sitä lievittäisin.. äsken kävin tyttären kanssa kävelyllä ja nyt se nukahti (onneksi, sillä ei ole tänää suostunut nukkumaan vielä ollenkaan). Siivoillut olen myös ja illalla on treenit joten siellä saa purkaa energiaa ja ketutusta. Mies vielä lupasi mulle palkkioksi hyvästä päätöksestä selkähieronnan illalla ?

Yksi ongelma vaan että nyt mun tekis ihan älyttömästi mieli fazerin sininen + kahvi -yhdistelmää ? oh nam. No onneksi ei ole suklaata ,eikä myöskään tupakkaa :)
 
---
Tsemppiä! :)

Itse olin tässä hiljattain kuukauden polttamatta, hyvin meni mutta sitten repsahdin. ja nyt oon taas pari viikkoa polttanut entiseen malliin.. uusi lopetusyritys on mielessä.
 
kyllästynyt orja
Savuttomana olen pysynyt vieläkin (joo vieläkin, jopa huimat pari päivää :D). Huomaan että yskittää. Luulisi sen olevan toisin päin - että ei yskittäisi. Joko minulla on flunssa tulossa tai sitten siihen yskään on niinkin järkevä syy, että keuhkot puhdistavat itseään tupakan jättämistä lioista.

Hermoja kiristää, kiristää, kiristää. Enimmäkseen siksi, että tässä päivässä en ole saanut yhtäkään rauhallista hetkeä, en edes minuuttia ole saanut olla rauhassa, paitsi nyt. Lapsi on kiukutellut, huutanut, repinyt, roikkunut. En ole saanut edes syödä rauhassa. Päiväunia ei kelpaa nukkua. Siis mitä ihmettä, miksi juuri nyt pitää olla tämmöisiä muutenkin kamalia päiviä? Miksi ei voi olla sellaista rauhallista, mukavaa päivää. Haluaisin olla ihan YKSIN, haluaisin vaikkapa nukkumaan hetkeksi. Ei onnistu. Olispa jo ilta.
 

Yhteistyössä