nyt nuo naapurit rakentaa täsmälleen samanlaista terassia kuin me tehtiin pihalle viikko sitten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
ei voi kun ihmetellä, mutta samapa tuo meille on. Joskus vaan ihmettelen ihmisten järjenjuoksua. Tekisittekö te täsmälleen samanlaisen terassin kuin naapurit on rakentaneet viikko sitten?

Mistäs sitä tietää vaikka olisivat päättäneet tehdä juuri sellaisen terassin jo viime kesänä??
Rakentakoot jokainen sellaisen kun haluaa, vaikka naapuria kopioiden.
Onko sillä niin väliä?Vai eikö samanlaista taloakaan saa rakentaa jos samalla tiellä sattuu jo sellainen olemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei voi kun ihmetellä, mutta samapa tuo meille on. Joskus vaan ihmettelen ihmisten järjenjuoksua. Tekisittekö te täsmälleen samanlaisen terassin kuin naapurit on rakentaneet viikko sitten?

Ne ovat varmaan todenneet teidan terassin olevan niin hyva :D Kavivatko teilla oikein sita tutkailemassa?

En varmaan ihmettelisi, ainakaan jos kyse on jostain valmistavarasta tehdystä tavallisesta terassista, eikä mistään omintakeisesta luomuksesta. Ja tuohan se tietysti ehkä jotain yhtenäisyyttäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Ne ovat varmaan todenneet teidan terassin olevan niin hyva :D Kavivatko teilla oikein sita tutkailemassa?

joo, kävivät toki

Mun mielestä ois karseeta jos naapurustossa ois jokasella ihan erilaiset häkerrykset takapihallaan.

Ja nyt käsi sydämelle, kuinka monella tapaa sen terassin nyt voi rakentaa suunnilleen samoilla lähtökohdilla?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En varmaan ihmettelisi, ainakaan jos kyse on jostain valmistavarasta tehdystä tavallisesta terassista, eikä mistään omintakeisesta luomuksesta. Ja tuohan se tietysti ehkä jotain yhtenäisyyttäkin.

ihan itse mies suunnitteli ja rakensi.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mun mielestä ois karseeta jos naapurustossa ois jokasella ihan erilaiset häkerrykset takapihallaan.

Ja nyt käsi sydämelle, kuinka monella tapaa sen terassin nyt voi rakentaa suunnilleen samoilla lähtökohdilla?

voihan terassin nyt tehdä vaikka millä tavalla, voi olla kulmaa, neliötä, aitaa, katosta, valokatetta jne jne.... onhan niitä vaihtoehtoja satoja

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
no laitappa terassista kuva niin me nähdään mistä puhutaan!

Juu, kuva ehdottomasti. Mikä tekee teidän terassista uniikin? Itse suunnitellussa on varmaan joku kiva idea. (En tiedä miksi tää viesti näyttää kirjoitettuna ikleilyltä, vaikka ei sitä ole:D)

Meillä ei ainakaan ole pelkoa että matkittaisiin. Me rakennetaan ensi kesänä uusi, naaprit tekivät viime viikolla (meillä siis samanlaiset talot) ja laittoivat valokatetta, sitä ei meille tule vaikka ilmaiseksi saataisiin.

Yhteistyössä