Nyt nousi kyllä Nightwishin (tai oikeammin Tuomas Holopaisen) pisteet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wau!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wau!

Vieras
Oon mä tykännyt bändistä aikaisemminkin, mutta en ole ollenkaan tajunnut miten käsittämättömän lahjakas Holopainen onkaan. Törmäsin tänään tähän biisiin (uusimmalta albumilta biisi nimeltä Taikatalvi) ja olen ihan hämmentynyt. Uskomatonta musiikkia! Suosittelen jokaikisen kuuntelemaan, tää ei ole mitään sellaista mitä osaisitte odottaa.

Nightwish - Taikatalvi (Orchestral Version) - YouTube

Ja tuon jälkeen kannattaa kuunnella vaikka tää versio vielä (laulettu, sanoitus jotain uskomatonta.. kylmiä väreitä)

Nightwish Taikatalvi with Lyrics - YouTube

Holopainen on lahjakas, mutta heidän solististaan en tykkää yhtään. Tuon solistin takia en enää fanita yhtyettä. Tykkäsin todella, todella paljon siitä! :(

Harmi!

Ihmettelen vaan, miten ne pisteet nyt vasta nousi. Minusta kyllä NW:n uusin levy on todellakin parhaimmasta päästä. Levystä tekee hyvän juuri Holopainen. Tajuttoman lahjakas muusikko. Ihmettelen ihmisiä, joiden mielestä bändi on yhtä kuin laulaja. Mitähän Turunen olisi ollut ilman Nightwishiä? Nightwish on hyvä ilman Turustakin, vaikka toki hänestäkin tykkäsin.

Holopainen on lahjakas... Holopainen+Turunen oli sellainen yhdistelmä että niitä kuunnellessa menee kylmiä väreitä eikä orgasmi ole kaukana... aah sitä aikaa...

Nykyään ei jaksa kovin ahkerasti kuunnella nightwishiä kun on se vinku iita solistina... Mun korvat ei vaan siitä tykkää :/

Yhteistyössä