Nyt neuvoja! sis. ehkäisyä ja limaa

Neuvokaa nyt miten mun pitää toimia ja mistä on kyse?! :kieh: Kysyn nyt ihan mustana vaikka varmasti tyhmäksi haukutaan.

Eilen huomasin, että pikkuhousuihin oli tullut sellainen vanhan veren värinen limaklöntti. Ihmettelin asiaa koska sellaista ei ole ennen tullut. Myöhemmin kun kävin vessassa, pyyhkiessä tuli toinen samanlainen klöntti :x Menkat on alkanut jo 20.4 ja loppunut kauan sitten joten tuskin siitä johtui. Voiko olla tulehduksen merkki? Menkoista laskettuna eilen oli kp 13. Voiko johtua ovulaatiosta? Kyse ei kuitenkaan voi olla mistään kiinnittymisvuodosta :/ Nuo on ne vaihtoehdot mitä haku tarjoaa :/

Toinen ongelma on pelkästään omasta tyhmyydestä johtuvaa. Eli eilen illalla kun harrastettiin seksiä, mies kysyi sen jälkeen että eikö mulla ole enää rengas kun se ei tuntunut. Sillon muistin, että olen unohtanut laittaa koko renkaan! |O :kieh: :headwall: Se olisi pitänyt laittaa jo viikko sitten perjantaina eli 24.4 koska otin sen pois 17.4. Laitoin heti uuden mutta se on nyt laitettu 8 päivää myöhässä. Siis mitä ihmettä mä nyt teen?! :eek: :headwall:

|O
 
Justagirl kirjautui jo ulos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinuna ottaisin välittömästi jälkiehkäisyn.
Mä olen heivannut ne ohjeet mutta muistaakseni piti käyttää lisäehkäisyä jos rengas on ensimmäisen viikon aikana pois yli 3 tuntia? Mutta miten toimitaan jos se on kokonaan pois ensimmäisen viikon?! :kieh: Voiko jälkiehkäisyn ottaa vaikka nyt on se rengaskin? Käytetäänkö jatkossa myös kortsua? Enhän mä nyt vielä voi raskaana olla koska ei ole varmaan edes ollut mikään ovulaatio tai sellainen vielä?! |O MÄ EN KESTÄ!!! Miten mä voin unohtaa jonkun näinkin tärkeän asian?! :headwall: Ja mitä ihmettä ne limaklöntit oli?
 
vieras
En osaa muuta sanoa kuin että ITSE lopettaisin ihmettelyn, marssisin apteekkiin HETI ja hommaisin raskaustestin ja jälkiehkäisyn. Jos olisi vielä epävarmuutta, marssisin lääkäriin.
 

Yhteistyössä