Nyt neuvoja kehiin! Miten hitossa salaan tän raskauden?!

• Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti
"äippä"
Eli tein pari päivää sitten plussatestin, enkä tietenkään halua tätä vielä julkistaa. Tietysti olemme nyt sitten huomenna menossa teatteriin siskoni ja hänen miehensä kanssa. Tästä on sovittu jo ajat sitten. Illan suunnitelma oli, että teatterin jälkeen lähdetään viihteelle ja otetaan viiniä ja ehkä jopa jotain vahvempaa kun meidän esikoinen on yön hoidossa mummilla.

Eilen viimeksi sisko käväisi kahvilla ja intoili kun perjantaina juodaan sitten oikein olan takaa ja pidetään hauskaa ja syödään jotain hyvää ja rentoudutaan... Mä siinä sitten nyökyttelin ja koitin keksiä jotain hyvää syytä miksen voisikaan ottaa alkoholia, mutta ei, päädyin siis vaan hymähtelemään ja nyökyttäen toteamaan "joo näin tehdään joo..."

Apua! Mitä hittoa mä tässä nyt keksin kun päätettiin miehen kanssa pitää asia salassa, koska on vasta niin tuore juttu ja viikkoja tosi vähän :/ Ei voi oikein mitään antibioottijuttujakaan keksiä kun juuri käytiin siskon kanssa salilla koska olen tervehtynyt flunssasta ja puhuttiin myös tästä eilen, että on ihana päästä vihdoin flunssasta joka meitä molempia piinasi pitkään.

Nyt on hyvät neuvot kalliit.. Ei tee mieli, ei ole hyvä selitys, koska vielä hetki sitten itsekin olin innoissani mukana "nollaamis-suunnitelmissa". Mietin jo, että miten saisin täytettyä viinilasia omenamehulla heidän huomaamatta tms :D

"vieras"
Alapään tulehduksiinhan saa perinteisesti Flagyliä, jolla on antabusvaikutus, mutta on kuulema niin kulunut juttu, että kaikki arvaa, mistä on oikeasti kyse.

Nyt vaan opettelemaan alkoholittomien vaihtoehtojen nimiä, mitä voit tilailla itsellesi illan mittaan. Ruoalla jos teillä on yhteinen pullo, niin ole vain juovinasi ja jos mies on mukana, niin vaihda vaikka salaa hänen tyhjentyneeseen lasiinsa sopivan hetken tullen :D

• Tykkää
Reactions: Pumpe
"jippo"
Vaihdatte viinilaseja miehen kanssa välillä huomaamatta niin näyttää siltä kuin sunkin lasi tyhjenisi. Otat feikkisiemauksia välillä. Meni meillä ihan täydestä. Valitat väsymystä ja päänsärkyä koko illan ja lähdette ajoissa kotiin. Tai sitten sanot, että nyt sulta kuitenkin löytyi flunssan jälkitautina korvatulehdus ja on tosi kipee ja oli pakko ottaa vahvat antibiootit..

"aapee"
En mä koko iltaa halua tän takia skipata.. Veto ei toimi tai sisko suuttuu mulle.. Ehkä on vaan pakko yrittää kusettaa et lasissa olis muka jotain alkoholia. :D Tulee tästäkin nyt oikeen salapoliisileikki.

fibbi
Mies on siis myös matkassa mukana? ..vaihtelette lasia - mies juo oman lasin puoleen väliin, sit salakavalasti vaihdatte lasit ja mies juo taas sun täyden lasin puoliks jne.. ;)

"minä"
Itse aikoinani samassa tilanteessa tarjosin kaikille rommicolat. Kävin itse tiskiltä hakemassa kolme rommia ja yhden pelkän cociksen. Kun muut tarjosivat ; vaihdoimme mieheni kanssa laseja aina välillä,jotta näyttäisi siltä kun molemmat olisimme juonteet vähän. Myöhemmin valitin päänsärkyä,etten voi viellä lisää ottaa.
Ihme kyllä kukaan ei huomannut vaikka en tullutkaan humalaan.

"Vieras"
Vaihtelet laseja miehen kanssa ja olet rentona mukana menossa. Jos et ala turhaa stressaamaan niin tuskin kukaan edes huomaa.
Ota vaikka välillä leikkihuikka, kun siskosi katsoo sinuun päin.

"mitä ihmettä"
[QUOTE="vieras";25778011]Alapään tulehduksiinhan saa perinteisesti Flagyliä, jolla on antabusvaikutus, mutta on kuulema niin kulunut juttu, että kaikki arvaa, mistä on oikeasti kyse.

[/QUOTE]

Ai miten niin? Että ekana ihmisille tulee muka mieleen raskaus, jos sanoo olevansa antibioottikuurilla eikä juo? No ei mulle ainakaan.

"vieras"
[QUOTE="mitä ihmettä";25778088]Ai miten niin? Että ekana ihmisille tulee muka mieleen raskaus, jos sanoo olevansa antibioottikuurilla eikä juo? No ei mulle ainakaan.[/QUOTE]

Et ole selvästikään palstavakkari :LOL: Tämä samainen kysymys toistuu täällä aika usein ja Flagyl-kuurin saajan vatsaa seuraillaan tarkkaan tulevaisuudessa.

"vieras"
No jos tiskiltä tilailet kokista/karpalomehua/tonicvettä/vissyä/vaikka kahvin kermavaahdolla, niin pirustako se siskosi tietää muka että sieltä puuttuu seasta vodka (tai viski)? :) Tai alkoholitonta olutta, tuoppiin kaadettuna tietty eikä alkup. tölkistä?

Just näin, vedät vaan alkoholittomia drinkkejä/limsaa pokerina ja täydestä menee :) Jos joku muu tarjoaa juomat, niin fuulaat miehen kanssa niin että hän juo sunkin juomat. Jos sisko ehdottaa viiniä niin sanot vaan, että sun tekee nyt mieli drinksuja :xmas: ne on oikeasti hyviäkin, mä olen useat illanvietot juonut alkoholittomia drinkkejä vaan :D

Yhteistyössä