P
Paha mieli
Vieras
Jo pidemmän aikaa miehen kanssa ollut sellaista pientä kränää vähän joka asiasta
Joskus ihan kunnolla saatan räjähtää (mies tosi harvoin) , mutta pääasiassa vaan on puolin ja toisin sellaista nalkutusta ja vittuilua. Tosi tympeetä ja tulee sanottua toiselle aika pahastikin.
Tähän asti pahinta mitä ollaan toisille sanottu on ollut varmaan jotain toisen perheestä tai toisen ulkonäöstä... Mutta nyt on kyllä mun mielestä menty liian pitkälle:
Toissa iltana vihjailin miehelle jotain, että jos saadaan lapset ajoissa nukkumaan niin ois ihana rakastella... Oli siis ollu siinä aiemmin jotain kränää ja yritin ikään kuin sovitella. Mies jotenkin hirmu tympeästi siihen vastasi, että seuraavan kerran kun rakastellaan niin otetaan likuvuoide käyttöön, kun olen niin kuiva kuin korppu
Minä tietysti annoin samalla mitalla takaisin ja sanoin, että mistäs luulet kuivuuden johtuvan! Sinä kun et osaa käsitellä naista, etkä saa minua kostumaan. Mies jatkoi, että ei paljon kiinnosta tehdä mitään minun hyväksi kun makaan vaan selälläni kuin lahna. Minä vielä löin pökköä pesään ja sanoin että kun ukko ei ole koskaan valmis esileikkiin, se on vaan housut pois ja pikapano ja haukuin tosiaan vielä kestävyyttäkin petipuuhissa... Eli se oli sitten siinä sen illan rakastelut 
Tuli tosi paha mieli, kun tollasissa tilanteissa kai sitä sanotaan sitten mitä oikeesti sisimmässään ajatellaan...
Tähän asti pahinta mitä ollaan toisille sanottu on ollut varmaan jotain toisen perheestä tai toisen ulkonäöstä... Mutta nyt on kyllä mun mielestä menty liian pitkälle:
Toissa iltana vihjailin miehelle jotain, että jos saadaan lapset ajoissa nukkumaan niin ois ihana rakastella... Oli siis ollu siinä aiemmin jotain kränää ja yritin ikään kuin sovitella. Mies jotenkin hirmu tympeästi siihen vastasi, että seuraavan kerran kun rakastellaan niin otetaan likuvuoide käyttöön, kun olen niin kuiva kuin korppu
Tuli tosi paha mieli, kun tollasissa tilanteissa kai sitä sanotaan sitten mitä oikeesti sisimmässään ajatellaan...