Nyt nämä meidän riidat on menny jo liian pitkälle - liian henkilökohtaisuuksiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha mieli

Vieras
Jo pidemmän aikaa miehen kanssa ollut sellaista pientä kränää vähän joka asiasta :( Joskus ihan kunnolla saatan räjähtää (mies tosi harvoin) , mutta pääasiassa vaan on puolin ja toisin sellaista nalkutusta ja vittuilua. Tosi tympeetä ja tulee sanottua toiselle aika pahastikin.

Tähän asti pahinta mitä ollaan toisille sanottu on ollut varmaan jotain toisen perheestä tai toisen ulkonäöstä... Mutta nyt on kyllä mun mielestä menty liian pitkälle:

Toissa iltana vihjailin miehelle jotain, että jos saadaan lapset ajoissa nukkumaan niin ois ihana rakastella... Oli siis ollu siinä aiemmin jotain kränää ja yritin ikään kuin sovitella. Mies jotenkin hirmu tympeästi siihen vastasi, että seuraavan kerran kun rakastellaan niin otetaan likuvuoide käyttöön, kun olen niin kuiva kuin korppu :( Minä tietysti annoin samalla mitalla takaisin ja sanoin, että mistäs luulet kuivuuden johtuvan! Sinä kun et osaa käsitellä naista, etkä saa minua kostumaan. Mies jatkoi, että ei paljon kiinnosta tehdä mitään minun hyväksi kun makaan vaan selälläni kuin lahna. Minä vielä löin pökköä pesään ja sanoin että kun ukko ei ole koskaan valmis esileikkiin, se on vaan housut pois ja pikapano ja haukuin tosiaan vielä kestävyyttäkin petipuuhissa... Eli se oli sitten siinä sen illan rakastelut :(

Tuli tosi paha mieli, kun tollasissa tilanteissa kai sitä sanotaan sitten mitä oikeesti sisimmässään ajatellaan... :(

No, ei se loukkaaminen ole vaikeaa. Kokeileppas vaihteeks ystävällisiä sanoja, se nimittäin on vaikeaa.

Juokaa yhdessä kahvit ja kyselkää kuulumiset. Ystävällisesti. Ei se maksa mitään hymyillä toiselle, tai koskettaa toista olkapäähän.

Ja molempien kannattaa kyllä varautua, ettei se rakastelu ehkä onnistu pitkään aikaan tuollaisen sananvaihdon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Paha mieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
:hug:

Täällä täysin sama juttu. :( Voiko enää parisuhdetta parantaa kun asiat ovat tällä jamalla?

Sitä minäkin mietin :(

Kyllä voi jos tahtoa riittää. Joskus ne asiat vaan menee niin solmuun että kaksin on hankalaa löytää sitä päätä mistä alkaa purkamaan, silloin kannattaa hakea apua ulkopuoliselta. Soittakaa vaikka perheneuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Täällä täysin sama juttu. :( Voiko enää parisuhdetta parantaa kun asiat ovat tällä jamalla?

Voi. Sillä arkipäivän ystävällisellä ja hyvällä käytöksellä.

Mutta eikö nämä jää kuitenkin kaivertelemaan?

Kyllä jää, mutta niistä on vähän hankala puhua, jos molemmat on ihan räjähdysherkkiä. Täytyy tietty vähän puhua, mutta jos muu käytös on myös töykeää, niin voin taata, että riita tulee.

nimenomaa!! se on TOSI VAIKEAA varsinkin jos toinen ei anna sitä arkipäivän ystävällisyyttä sulle takas! mutta ihan ehottomasti kannattaa vaan koittaa pitää hermonsa kurissa ja yrittää ja yrittää ja yrittää olla toiselle kiltti ja mukava VAIKKA toinen ei oliskaan mukava sulle!! sillon se tilanne ikäänkuin tasottuu siinä ja ehkäpä se toinen osapuoli alkaa vähitellen taas huomaamaan ettei sitä aina kannata olla napit vastakkain!

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

nimenomaa!! se on TOSI VAIKEAA varsinkin jos toinen ei anna sitä arkipäivän ystävällisyyttä sulle takas! mutta ihan ehottomasti kannattaa vaan koittaa pitää hermonsa kurissa ja yrittää ja yrittää ja yrittää olla toiselle kiltti ja mukava VAIKKA toinen ei oliskaan mukava sulle!! sillon se tilanne ikäänkuin tasottuu siinä ja ehkäpä se toinen osapuoli alkaa vähitellen taas huomaamaan ettei sitä aina kannata olla napit vastakkain!

Niin ja sitähän voi sanoa toiselle, että yritetään olla ystävällisempiä toisillemme.

Mutta eikö nämä jää kuitenkin kaivertelemaan?

Kyllä ne vaan jää kaivertamaan. Aikaa siitä kun tuollaisia exältä kuulin on jo useampi vuosi,nyt uusi ukko ja siltikin vielä kaivertaa tuolla jossain sisällä ne pahat sanat.

Millä meni exän kanssa asiat ihan tohon samaan jamaan. Päätettiin yrittää vielä palauttaa toistemme kunnioitus ja perus ystävällisyys toisiamme kohtaan. Siinä vaiheessa oltiin jo sanottu ja tehty liikaa loukkaavia asioita. Päätettiin käydä perheneuvolassa juttelemassa, josko sieltä saisi ulkopuolisen apua.
Perheneuvola ol meidän tapauksessa viimeinen naula arkkuun. Ero tuli, ja nyt mulla on ihana mies joka ei loukkaa ja ketä mä en ikimaailmassa loukkaisia myöskään.

Tämä siis vaan meidän tarina. Toivon todella että te saatte asiat järjestymään. Me ei siinä onnistuttu, mut sehän ei mitään kerro.

Yhteistyössä