Nyt mun pää meni ihan sekaisin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia

Vieras
Mulla on ollu vauvakuume aika kauan ,haluaisin vielä sen yhden lapsen:)Mies oli asiaa vähän vastaan,vaikka yritin suostutella.Nyt sitten ilmotin itteni työnhakijaksi,koska lapset kasvaa ja en voi loputtomiin kotiäitinä olla niin mies tossa tokaskin et pitäsköhän meiän sittenki yrittää sitä vauvelia:)!!!Ja mä olin aivan ihmeissäni ettei voinut sitte aiemmin sanoa.Mitä tekisitte mun tilanteessa?Voiko enää perua ku oon ilmottautunu työkkäriin...Mitä sanon jos jatkanki kotiäitinä???Mielipiteitä!Vai pitäskö sittenki lähtee töihin...En mä tiiä....Tunnen itteni et kuitenki jossain vaihees haluan vielä vauvan:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voithan käydä välissä pyörähtämässä töissä jos töitä saat, jos raskaudut, jäät sitten normaalisti äitiyslomalle :)

Ihan samaa ajattelin. Ja vaikka oletkin ilmoittautunut työkkäriin, niin ei sitä välttämättä heti töitä saa -tosin voivat laittaa työllisyyskursseille. Vauvahaluihin ei oikeasti kukaan muu kuin sinä voi ottaa kantaa.

no eihän ne sieltä työkkäristä väkipakolla mihinkään töihin laita. pääset ehkä haastatteluun ja jos olet onnistunut raskautumaan, niin eipä tarvinne huolehtia töihin joutumisesta..

Juuri samassa tilanteessa kuin ap. =) Me tehdään se viimeinen nyt putkeen, vaikka pikkasen aikaa toisin ajattelin tekeväni...

Kerkesitkö töitä ettimään välissä?Monesko lapsi suunnitteilla jos saan kysyä:)?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mä jatkan nyt työnhakijana niin tullaanko mulla jossain vaihees kysymään et oonko raskaana tai jotain sellasta?

ei minulta ainakaan kyselty, olin juuri plussannut kun työkkäriin ilmoittauduin ja pääsin töihinkin aika pian

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mä jatkan nyt työnhakijana niin tullaanko mulla jossain vaihees kysymään et oonko raskaana tai jotain sellasta?

ei minulta ainakaan kyselty, olin juuri plussannut kun työkkäriin ilmoittauduin ja pääsin töihinkin aika pian

Missä vaiheessa sit ilmotit työnantajalle olevasi raskaana?Päättyikö työt siihen?

Yhteistyössä