NYT MULLE RIITTI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkuleen väsynyt kaikkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkuleen väsynyt kaikkeen

Vieras
Siis jumalauta, mä en jaksa tätä enään, en miestä, enkä lapsia.
Vittu, kun voittais lotosta, niin maksaisin tästä talosta oman osuuden lainasta pois ja painuisin niin pitkälle kun pääsee.

Mies haukkuu koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein, lapset eivät tottele ja aivan sama sanonko nätisti, rumasti, uhkaillen jne... ( Lapset 8 ja 6-v)
Mies saattaa sanoa lastenkin kuullen, että olen tyhmä,ääliö jne...
Kotityöt teen yksin, hoidan huushollin jne...
En mä perkele mikään piika ole ja se palveleminen loppu nyt, peskööt mies itse vaattensa jne... Ei yhtään kiitosta tekemisistäni saa, mua pidetään itsestään selvyytenä, ei halausta, eikä pusua...

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkuleen väsynyt kaikkeen:
Siis jumalauta, mä en jaksa tätä enään, en miestä, enkä lapsia.
Vittu, kun voittais lotosta, niin maksaisin tästä talosta oman osuuden lainasta pois ja painuisin niin pitkälle kun pääsee.

Mies haukkuu koko ajan, mitään en osaa tehdä oikein, lapset eivät tottele ja aivan sama sanonko nätisti, rumasti, uhkaillen jne... ( Lapset 8 ja 6-v)
Mies saattaa sanoa lastenkin kuullen, että olen tyhmä,ääliö jne...
Kotityöt teen yksin, hoidan huushollin jne...
En mä perkele mikään piika ole ja se palveleminen loppu nyt, peskööt mies itse vaattensa jne... Ei yhtään kiitosta tekemisistäni saa, mua pidetään itsestään selvyytenä, ei halausta, eikä pusua...

:hug: :hug: :hug: :hug: voi sua. ymmärrän sinua täysin, joskus tollasta itellänikin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miehenkö vika se on jos suostut tuollaiseen?Tee jotain!

Olen yrittänyt puhua, mutta mies ei kuuntele, sanoo vain suurinpiirtein, että turpa kiinni..
Mä lähden ja jääkööt kaikki!!

Sun on vaan pakko lopettaa se palveleminen, nuo lapsetkin ovat jo niin isoja, että osaavat kyllä kun vaan lopetat vaikka se aluksi tuntuu oudolta. Sanot vaan heippa, mamma lähtee nyt lenkille, ottakaapa omat pyykkinne sillä aika narulta ja laittakaan koneesta puhtaat kuivumaan. Miksi ihmeessä väsyttää itsensä finaaliin ja antaa muiden haukkua?

Mun mies tossa kurkkasi olan yli ja sanoi että "miks ei se sano tota sille miehelleen?!?!?" Heti kun naurunkyynelistä tokenin, paljastin sille että on kuule sustakin yhen kerran tänne rotkotettu! MIEHET!

(...ja naiset...*huokaus*)

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkuleen väsynyt kaikkeen :
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miehenkö vika se on jos suostut tuollaiseen?Tee jotain!

Olen yrittänyt puhua, mutta mies ei kuuntele, sanoo vain suurinpiirtein, että turpa kiinni..
Mä lähden ja jääkööt kaikki!!

Sanot ensi kerralla sille, että tuo oli viimeinen kerta kun puhut mulle noin. Ja oikeasti pidät huolta, että kanssa on viimeinen kerta. Tiukkana siskot!

suoraa puhetta sille miehelles, annat tulla tuutin täydeltä että nyt riitti, ettet mikään piika sille ole, ja että korjaa luunsa sohvannurkasta ja rupee jelppiin tai sit saa tuta mitä on kodinhoito ja tuta sen sitte perstuntumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja AAHHAHAHHA:
Mun mies tossa kurkkasi olan yli ja sanoi että "miks ei se sano tota sille miehelleen?!?!?" Heti kun naurunkyynelistä tokenin, paljastin sille että on kuule sustakin yhen kerran tänne rotkotettu! MIEHET!

Niin mitä sanonut?? Ei tuolle miehelle uskalla enään sanoa mitään, kun tuntuu että joka asiasta täytyy tapella tai sanoa vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AAHHAHAHHA:

Niin mitä sanonut?? Ei tuolle miehelle uskalla enään sanoa mitään, kun tuntuu että joka asiasta täytyy tapella tai sanoa vastaan.

Sitten ehkä olette tulleet siihen pisteeseen, että sun täytyy kertoa, ettet enää voi elää tällaisessa liitossa ja kysyä, haluaisko sun mies ryhtyä yhdessä miettimään, mitä tilanteelle tehtäisiin, vai onko tämä teidän stoorin loppu.

ymmärrän sua ap täysin ja todella hyvin... ja meillä se sanominen ei ainakaan tepsinyt kuin hetkeksi. sitten kun sanoi niin johan ukko oli niin loukattu ja sai jopa lapsetkin puolelleen kun äiti oli väsynyt ja sai lapset vihaamaan äitiä eli mua joksikin aikaan :headwall:

No sitä just sille omalle tekopyhälleni hekottelin että on teille kumipäille sit NIIN helppo juu sanoa asiat suoraan kun sit on heti nalkuttava ämmä ja mitä muuta kaikkea :D

Se on piste tälle stoorille.

Sitten on. Avioeroonkin liittyy harkintavaihe, sen aikana voitte vielä miettiä, onko avioero paras ratkaisu. Ei sun kannata tuollaisen kanssa elämääsi hukata.

Yhteistyössä