voi hiivatinkuustoista,sanon minä!! joo, poika ei osaa puhua, muuten kuin tosi epäselvästi! tiedetään!! vaan voisko joku lääkäri tms. käyttää niitä aivojaan ja sanoa mulle että "kuuleppa Xxxxx..Pojallasi on tällanen ja tällanen sairaus, hoida sitä näin." ei perhana!! ei todellakaan tee pojan muutenkin jo helevetin huonolle itsetunnolle hyvää, kun sitä jatkuvasti toitotetaan, että "eihän sun puheesta saa mitään selvää"! no, nyt saatiin sit taas lähete puheterapiaan, että saapas nähä, joko siellä nyt sit viimein uskottas, että johonkin tarkempiin tutkimuksiin pitäs päästä.
ja anteeksi, nyt kun sanon.. mie olen henk.koht. niin väsyny tähän!! joka päivä, JOKA PÄIVÄ mie "joudun" kuunteleen tuon pojan puhetta, josta ei tosiaan saa selkoa oikeen mitenkään!! joka jumalan kerta kun raasu jotain alkaa mulle selvittään, mie tunnen sen helevetillisen syyllisyyden piston, kun alan syyttään itteäni pojan puhe vaikeudesta JA syyttämään itseäni siittä, että mun tekis mieli joskus pimahtaa ja sanoa, että "koittaisit etes puhua selvästi!!!". vaikka tiedänhän mie, että raukka puhuu just niin hyvin kuin osaa!! :'(
ja anteeksi, nyt kun sanon.. mie olen henk.koht. niin väsyny tähän!! joka päivä, JOKA PÄIVÄ mie "joudun" kuunteleen tuon pojan puhetta, josta ei tosiaan saa selkoa oikeen mitenkään!! joka jumalan kerta kun raasu jotain alkaa mulle selvittään, mie tunnen sen helevetillisen syyllisyyden piston, kun alan syyttään itteäni pojan puhe vaikeudesta JA syyttämään itseäni siittä, että mun tekis mieli joskus pimahtaa ja sanoa, että "koittaisit etes puhua selvästi!!!". vaikka tiedänhän mie, että raukka puhuu just niin hyvin kuin osaa!! :'(