Nyt mulla on taas semmonen mieli, että jatkan opiskeluja ja lapsi menee hoitoon 1-v... Milloinhan mieli taas muuttuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opiskelija

Vieras
Olen tässä jo kauan kamppaillut itseni kanssa, että palaanko sinne kouluun vai en. Ja nyt on taas sellainen mieli, että palaan, ja kyllä se 1-v siellä hoidossa pärjää. Ja taas tekis mieli opiskella... Mutta milloinkahan taas mieli muuttuu.. onneksi ei tarvitse päättää vasta kuin elokuussa. Ja lapselle haen varulta kuitenkin hoitopaikkaa. Pelottaa vaan, että alkaa kaduttaa teenpä niin tai näin...

Minä otin ja puristin opinnot loppuun ja esikoinen meni melkein heti kun äitiysloma loppui. Oikein tuli sellainen inspis ja hinku graduntekoon. Eihän moista tilaisuutta voinut olla käyttämättä, ja niin neljä vuotta roikkunut gradu tuli valmiiksi parissa kuukaudessa. Ajattelin, että voinhan sitten ottaa lapsen takaisin kotihoitoon. Sittenpä "jouduinkin" töihin heti valmistumista seuraavana päivänä. =) Sieltä sitten seuraavalle äitiyslomalle.... Ja tiedä sitten, milloin takaisin töihin. Nyt kyllä vähän kauhistuttaa, kun katsoo vanhoja kuvia, että tuolloin se oli jo tarhassa tuo pikkuinen. Ja toinen pikkuinen seuraa kohta perässä... Mutta elämä on. :/ Ja minä en ole kolmivuotiskotiäitityyppiä, ei, en ollenkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä