Nyt mulla on iloinen mies; sai sen 40" töllönsä

Töllö
Ostimme Sony Bravian 40" telkun viikko sitten. Muuten ihan hyvä, mutta mun mielestä jotenkin hidas esim. kanavanvaihtojen suhteen. Ei tosin ole kokemusta muista merkeistä, joten en tiedä olenko vain kärsimätön. Muuten ajaa asiansa varsin hyvin. Internet -toiminto on plussaa, voin katsoa nyt Terapiassa -sarjan jakson aina seuraavana päivänä lapsen päiväunien aikaan.. :)

Mulla on Sony Bravia, se on siis paras:D On on, lueskelin kaikki vertailut ja tekniikkalehdet huolella ennen kuin päädyin siihen, sit lisäks kiersin liikkeissä kattomassa telkkujen kuvan laatua eri kulmista useita kertoja ennen ku lopulta ostin sen.:wave:

Hyvä valinta!:flower:

Mulla on Sony Bravia, se on siis paras:D On on, lueskelin kaikki vertailut ja tekniikkalehdet huolella ennen kuin päädyin siihen, sit lisäks kiersin liikkeissä kattomassa telkkujen kuvan laatua eri kulmista useita kertoja ennen ku lopulta ostin sen.:wave:

Hyvä valinta!:flower:
Me katsottiin eri malleja ja vertailtiin hintoja, loppujen lopuksi tuo oli edullisempi hobbarista ostettuna kuin täältä kaupasta (kanta-asiakasetu ). On tuo nyt yläkertaan menevä LG:kin ihan hyvä, ja vain runsaan vuoden ollut käytössä.

En tuhlaa rahojani antiikkiin
Itse en kyllä olisi ostanut (tuhlannut rahojani) noin vanhaan tekniikkaan ja noin pieneen telkkariin... Mitä sitä tekee edes noin pienellä, leffat ei näytä miltään yms. Meillä on kome vuotta sitten ostettu Sony Bravia full HD 50 tuumanen ja uutta ollaan mietitty. Odotellaan vain että LED- tv:t halpenis hieman.

Itse en kyllä olisi ostanut (tuhlannut rahojani) noin vanhaan tekniikkaan ja noin pieneen telkkariin... Mitä sitä tekee edes noin pienellä, leffat ei näytä miltään yms. Meillä on kome vuotta sitten ostettu Sony Bravia full HD 50 tuumanen ja uutta ollaan mietitty. Odotellaan vain että LED- tv:t halpenis hieman.
Meidän olkkari ei ole elokuvateatteri, eikä tv saa vallata koko tilan. Tuo koko on jo kipurajoilla.

Yhteistyössä