nyt mulla meni mielenrauha!

• Viestiketjun aloittaja en kerro :D
  • Ensimmäinen viesti
en kerro :D
Hetki sitten aloin miettiä että eikös menkkojen pitänyt alkaa tällä viikolla. Tein sitten laskutoimituksen ja nyt mennään kp 28/31 :eek: Olenkhan mää raskaana? :D lähin apteekki meni kiinni tunti sitten ja keskustaan en viitsi lähteä. Nyt sitte jänittän että alkaako menkat vai ei :D

Jep jep, sama juttu täällä. 2 viikkoa ovulaatiosta eilen.
Tiedän, että hieman pitempi kierto on mutta silti jännittää, koska rinnat on olleet arat jo n. viikon ja n. viikko ovulaatiosta, niin tuli kirkasta verivuotoa, mihin liittyi pientä vatsanpistelyä..
Ehkäisystä on pidetty huolta eli kuulunkohan minä tuohon 1% ihmisiin, jotka tulevat ehkäisystä huolimatta raskaaksi :(

ap
sunnutai illan jännitys ohi. nega tuli. Mutta tää hetken jännittäminen laukas mun piilevän vauvakuumeen pintaan :D Arvatkaas minkä otan huomenna puheeks kun mies kotiutuu työreissulta? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EI VOI OLLA TOTTA!!! kävin kattomassa testiä vielä uudemman kerran! Siihen on ilmestynyt haalea mutta selkeä viiva vierelle!!! mää tärisen :D
mä meinasin sulle ehdottaa että vilkaise sitä kohta vielä uudelleen, mutta ajattelin etten ehdota, ettet koko iltaa kyttää sitä :D:D

mutta siis. mulla nyt rv30+1 ja ensimmäisen plussan tein niin että 2tunnin päästä ilmestyi viiva, tosin hyvin haalea, mutta ilmestyi kuitenkin :heart:

tää on mun kuudes raskaus ja 4 niistä olen plussannut niin että ensin ei oo tullut mitään ja sit ehkä 30min-2 tuntia myöhemmin onkin viiva..

varovaiset onnittelut siis :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EI VOI OLLA TOTTA!!! kävin kattomassa testiä vielä uudemman kerran! Siihen on ilmestynyt haalea mutta selkeä viiva vierelle!!! mää tärisen :D
Lienekö jotenkin sekaisin, mutta mulla tuli lähes tulkoon kyyneleet silmiin. Onnea paljon! :flower: :hug: :D

Yhteistyössä