Joko näkyis testeissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Eli menkkojen olis 28pv:n kierron mukaan pitänyt alkaa perjantaina. Mun kierto vaihtelee, 28-31 päivää eikä menkat siis ole alkanut. Tein testin torstaina (hätäinen kun olen) ja se oli nega. Tekisinkö tänään uuden testin vai odottaisinko huomiseen? Nyt kiertopäivä 30 menossa... EI MALTA ODOTTAA!!

Noo tee :) Mut varaudu ostamaan vielä uus testi ja tee se sitten vasta vaikka ti-ke, jos menkat ei oo alkanut. Mä oon ekan raskauden testannut päivällä ja toisen illalla ja silti oli plussaa, en usko että tolla vuorokaudenajalla on merkitystä sitten kun menkat oikeasti on myöhässä, hätähousutestit on eri juttu...

Koita odottaa vaikka keskiviikkoon, niin silloin on menkat reippaasti myöhässä.
Loppujen lopuksi paripäivää sinne tai tänne ei muuta tilannetta miksikään.

Huonoimmassa tilanteessa säästyy raskaustesti sitten seuraavalle kierrokselle ja parhaimmassa tapauksessa saat semmoisen tuloksen mitä ei tarvitse arvata onko vaiko eikö..

Jos sulla on testi jemmassa, niin testaa vaan! Mä en ainakaan malttais odottaa, jos testi polttelis kaapissa ;) Ja ne ei niin kalliita ole, etteikö vois ostaa vaikka joka päivälle oman :D

Juups, mä sitten hätähousuna tein sen testin ja negahan sieltä tuli :/ vaan ihme ois ollutkin jos ois ollu positiivinen sillä yrityksellä, mikä meillä tällä kierrolla oli... :D mutta nytpä tiedetään ja ens oviksella rajumpaa yritystä vaan kehiin :)

No mulla näytti testi negaa vielä silloin, kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä. Vasta kun oli tyyliin 2,5 viikkoa myöhässä alkoi näkyä hailakka plussa. Vähän johti harhaan, kun menin sitten hyvillä mielin polttareihin ja häihin peräkkäisinä viikonloppuina, enkä ollut kuivinsuin suinkaan... Enkä osannut odottaa että olisin raskaana, mulla menkat heitteli silloin tosi paljon ja olin juuri lopettanut pillerit 2 viikkoa aikaisemmin.

No senhän tietää vain kokeilemalla....... höpsö nainen.

Mutta jos tahdot tylsän ja vanhan tantan mielipiteen, niin odota jokunen päivä vielä, niin näkyy todennäköisemmin. Nyt jos ei vielä näykään on olotilasi sekava ja pettynyt ja sitli toiveikas ja ryntäät kysymään palstalta uudemman kerran :D
Kun se voi silti olla tai sitten se ei ole kuitenkaan. Tai jotain.

Yhteistyössä